|
|
کدخبر: ۱۵۵۷۷۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد کامیون با ۱۱ خودروی سواری در بزرگراه چمران خبر داد.

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: ساعت ۲۲:۳۴ شب گذشته حادثه برخورد چند خودرو در شمال به جنوب بزرگراه چمران نرسیده به میدان توحید به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: یک کامیون ولوو فاقد بار هنگام حرکت به دلیل نامشخصی با ۱۱ خودرو سواری برخورد کرد، عابر نوجوانی که در حال عبور بود به دلیل برخورد با این خودروها مصدوم شد که نیروهای آتش نشانی وی را به سرعت به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: تعدادی از خودروها دچار نشت بنزین شده بودند که نیروهای آتش نشانی با ایمن سازی محل حادثه از ادامه نشت بنزین و وقوع حادثه دیگر جلوگیری کردند و خودروها را به کنار بزرگراه هدایت شدند.

ملکی همچنین از حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت ۲۲:۰۸ گذشته حادثه آوار در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان پیروزی، خیابان پرستار به سامانه ۱۲۵ اعلام و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در ضلع شرقی یک ملک گودبرداری شده به وسعت ۱۵۰ مترمربع ساختمان ۳ طبقه مسکونی وجود داشت که یکباره بخش شرقی آن تخریب شد.

وی گفت: آتش نشان ها اطلاعاتی از اینکه افرادی در ساختمان بوده اند یا خیر نداشتند بنابراین با آغاز عملیات خود و بعد از مدتی جست وجو متوجه شدند در این ساختمان هیچکس وجود نداشته است. این حادثه بدون مصدوم و در ساعت ۲۲:۴۶ پایان یافت و آتش نشان ها محل را به عوامل شهرداری تحویل دادند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار