|
|
کدخبر: ۱۶۰۸۸۱

اطلس خودرو از تثبیت قیمت خودروهای کیاموتورز در ابتدای سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی زمزمه افزایش قیمت ۱۵ تا ۳۰ درصدی خودرو در سال ۹۳ به دلیل افزایش تعرفه واردات خودرو و افزایش ارزش افزوده مطرح می شود که برخی از وارد کنندگان خودرو، با اعلام شرایط ثبات قیمت خود در سال جاری، شائبه این افزایش در مورد محصولات خود را رد کرده اند.

اطلس خودرو جزو وارد کنندگانی است که خبر از ارائه خودروهای کیاموتورز به بازار ایران با قیمت قبل از افزایش تعرفه خبر داده است.

روابط عمومی این شرکت اعلام کرده است: فروش محصولات کیا در سال جدید بدون افزایش قیمت پایه و با شرایط تحویل فوری آغاز شده است و محصولات این شرکت با قیمت قبلی به مشتریان ایرانی ارائه می شود.

این شرکت همچنین با اشاره به چالش هایی که دارندگان خودرو های خارجی به لحاظ خدمات پس از فروش و تامین قطعات با آن مواجه هستند تاکید کرده است: اطلس خودرو به عنوان دارنده رتبه اول خدمات پس از فروش در میان شرکتهای وارد کننده خودرو، تمرکز بر خدمات رسانی برتر به مصرف کنندگان محصولات کیا را به عنوان یکی از اهداف اصلی این شرکت در سال جاری در نظر گرفته است.

در روزهای پایانی سال ۹۲ طرح افزایش تعرفه وارادات خودرو در شورای رقابت به تصویب رسید و پس از آن در سال ۹۳ مالیات بر ارزش افزوده وارد کنندگان خودرو با افزایش مواجه شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار