|
|
کدخبر: ۱۶۲۰۵۹

خبرگزاری تسنیم: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست گفت: اولین هدیه روز مادر که دریافت کردم یک عطر بود. همچنین، وقتی یاد مادر شدن خودم می افتم حس غریبی داشته و انرژی می گیرم.

به گزارش خبرنگار زنان و خانوادهخبرگزاری تسنیم، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در برنامه شاخه طوبی که به مناسبت مقام زن پخش شد، اظهار داشت: لحظه مادری بسیار شیرین است و با اینکه سال های بسیاری از مادر شدن من می گذرد ولی هرگاه آن روز را به یاد می آورم حس غریبی دارم و انرژی می گیرم.

وی با بیان اینکه من فرزندانم بزرگ شده اند حتی یکی از آنها فرزند دارد ولی زمان مادرشدن را که به یاد می آورم حس عجیبی دارم، ادامه داد: حس مادرشدن حس عجیبی است و مادر عشقش به فرزند بی دریغ است، هیچ عنصری نمی تواند این عشق را پیدا کند چرا که مادر بی بدیل است.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: یکی از خلقت و رموز خدا، عشق مادری است که زمینه را برای حمایت و فداکاری فراهم می سازد.

ابتکار افزود: حس مادری یک پیوندی در خصوص حس طبیعت و زمین برقرار می کند در حقیقت یک نگرانی بوجود می آورد که ما نگران زمین و آلودگی باشیم که قرار است فردا فرزندان ما چگونه در این زمین زندگی کنند و کجا باید زندگی کنند.

وی بیان کرد: زنان در خصوص زمین و طبیعت نقش کلیدی دارند.

ابتکار در خصوص مدیریت زنان بیان کرد: زنان باید تعادلی بین کار و خانواده خود برقرار کنند. چرا که باید بگویم افراد نقش های مختلفی دارند و نقش شان ثابت نیست. ولی هیچ نقش اجتماعی بالاتر از خانواده نیست. مهم این است که انسان به باور برسد و تعادلی بین وظایف اجتماعی و وظایف خانوادگی خود برقرار کند.

معاون رئیس جمهور گفت: باید به نقش خانوادگی به اندازه اجتماعی اهمیت داده شود که این مربوط به زنان به تنهایی نیست بلک مردان به عنوان نقش پدر نیز بیاد اقدام کنند.

ابتکار اظهار داشت: خانواده کانون رشد و توسعه اخلاقی و معنوی جامعه و انسان هاست بنابراین خانواده بسیار مهم است.

وی ادامه داد: انسان های سالم در خانواده شکل می گیرند و اگر انسان ها در خانواده سالم شکل نگیرند ما به چه شکل باید به نسل آینده که پیش برنده اقتصاد و فرهنگ و توسعه جامعه اتکا کنیم.

ابتکار در خصوص اولین هدیه روز مادر خود که در یافت کرده است، گفت: اولین هدیه روز مادر من عطر بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار