|
|
کدخبر: ۱۶۲۲۷۲

شورای رقابت تصویب کرد

خبرگزاری تسنیم: شورای رقابت در جلسه اخیر خود که به بهانه تجدید نظر در فرمول دستور العمل قیمت گذاری خودرو برگزار شده بود، به ادغام دو شرکت سایپا گام و سایپا رینگ رای داد و موضوع خودرو به هفته آینده موکول شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، شورای رقابت در یکصدو هشتاد و چهارمین جلسه خود که بررسی برخی از موضوعات از جمله چگونگی اعلام رأی صادره شورای رقابت و هیأت تجدید نظر(هلدینگ خلیج فارس) و تدوین گزارش پیشنهادی کارگروه شاخص کیفیت در فرمول قیمت گذاری خودرو می پرداخت در نهایت نتوانست تجدید نظر در فرمول قیمت گذاری خودرو را نهایی کند و جزئیات این موضوع به جلسه آینده این شورا موکول شد.

مشروح تصمیمات یکصدو هشتاد و چهارمین جلسه شورای رقابت به شرح زیر است:

۱. آیین نامه اجرایی ماده ۷۱ قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص نحوه تحقیق و بازرسی، رسیدگی به شکایات و اجرای آرای شورای رقابت، پس از بررسی اعضای شورای رقابت اصلاح و جهت تصویب به هیأت وزیران ارسال خواهد شد.

۲. درخصوص موضوع ادغام دو شرکت سایپا گام و سایپا رینگ زیر مجموعه شرکت ایرانی تولید اتومبیل(سایپا) و به درخواست این شرکت، موضوع پس از ارائه گزارش کارشناسی حقوقی و اقتصادی در شورا مطرح و پس از بحثو بررسی، اعضای محترم شورای رقابت با ادغام دو شرکت موافقت بعمل آورد.

۳. ارائه گزارش کارگروه شاخص تورم و کیفیت خودرو.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار