|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۳۹

جانشین مرزبانی ناجا خبر داد

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده مرزبانی از کشف بیش از دو میلیون لیتر سوخت قاچاق و بیش از یک تن و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر در فروردین ماه امسال در مرزهای کشور خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، سردار احمد گراوند در خصوص عملکرد فروردین ماه ماموران مرزبانی و دریابانی کشور اظهار داشت: ماموران مرزبانی کشور در فروردین ماه طی ۲۶ مورد درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان موفق به انهدام چند باند قاچاق و کشف بیش از یک تن و ۷۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر شدند.

وی در ادامه مقدار کشفیات سوخت قاچاق طی فروردین ماه در مرزهای کشور را بیش از دو میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: در این رابطه بیش از یکصد دستگاه خودرو و شناور قاچاقچیان توقیف و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

گراوند در ادامه از افزایش ۴۴ درصدی کشفیات سلاح طی فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و عنوان داشت: همچنین طی این مدت بیش از ۴۳۰ هزار پاکت انواع سیگارهای خارجی قاچاق توقیف و بیش از یک هزار و ۷۰۰ متجاوز مرزی که به صورت غیرقانونی قصد ورود به کشورمان را داشتند، دستگیر شدند.

این مقام مسئول در مرزبانی کشور افزود: همچنین طی این مدت ۳ تن از اشرار در درگیری مسلحانه با مرزبانان در نقاط امنیتی مرز کشورمان به هلاکت رسیدند.

جانشین مرزبانی کشور در پایان کشف بیش از یکصد هزار عدد انواع اقلام ممنوعه و داروی قاچاق را حاصل تلاش مرزداران کشور طی ماه گذشته در مرزهای کشور برشمرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار