|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۰۳

سرپرست شرکت عمران پردیس در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: سرپرست شرکت عمران پردیس مهم ترین برنامه کاری خود در حوزه مسکن مهر را سرعت بیشتر برای تحویل واحدها با امکانات زیربنایی و روبنایی اعلام کرد و گفت: چند هزار مسکن ساخته شده معطل خدمات زیربنایی برای تحویل است.

حسن ولی پور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می کنیم واحدهای مسکن مهر را هر چه سریعتر به متقاضیان واگذار کنیم، البته این مسئله به عملکرد دستگاه های خدمات رسان به خصوص در زمینه آب، برق و فاضلاب بستگی دارد.

وی تصریح کرد: در حال پیگیری موضوع تاخیر وزارت نیرو در عمل به تعهداتش از طریق وزارت راه و شهرسازی هستیم، در واقع از هر مسیری که امکان داشته تلاش می کنیم دستگاه های خدمات رسان به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان این که وزارت راه خدمات زیربنایی بخشی از پروژه ها را انجام می دهد، گفت: در خصوص این پروژه ها نیز مسئله مهم تغذیه و تامین آب، برق و گاز مورد نیاز است که وزارتخانه های نفت و نیرو باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

سرپرست شرکت عمران پردیس با یادآوری این که چند هزار واحد آماده تحویل داریم، افزود: به دلیل آن که این واحدها امکانات زیربنایی ندارند، نمی توانیم آنها را واگذار کنیم.

ولی پور دستگاه های خدمات رسان در پروژه های مسکن مهر کند عمل می کنند، خاطرنشان کرد: اگر خیال ما از بابت خدمات زیربنایی راحت شود در فازهای ۹،۸ و ۱۱ واحدهای آماده تحویل داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار