|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۲۱

وزیر بهداشت در دیدار با آیت الله سبحانی:

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با بخشنامه نمی توان طرح افزایش جمعیت را دستوری اجرا کرد بلکه با توجیه و فرهنگسازی باید خطر کاهش جمعیت و بالا رفتن سن جامعه را برای استقلال، امنیت و دین کشور تبیین کنیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازقم، سید حسن قاضی زاده هاشمی در دیدار با آیت الله ‏سبحانی با اشاره به مسائل و مشکلات حوزه سلامت اظهار کرد: بسیاری از این مشکلات پس از پیروزی انقلاب اسلامی مرتفع شده و تلاش ها در راستای حل آن ادامه دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان توفیقات علوم پزشکی در کشور افزود: با تلاش های مسئولان پس از پیروزی انقلاب تاکنون اینکه بیش از ۱۸ هزار خانه بهداشت و ۹۰۰ بیمارستان در کشور داریم.

وی با بیان اینکه دولت بودجه ای بالغ بر ۲هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت اختصاص داده است، تصریح کرد: در این زمینه نیز برنامه هایی برای خانواده های بی بضاعت و مردم در نظر گرفته شده است که این برنامه ها از ۱۵ اردیبهشت ماه اجرایی می شود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه به دنبال توسعه راهکارهای حوزه سلامت هستیم، عنوان کرد: یکی از مسائلی که بسیار مورد توجه مراجع تقلید بحثافزایش جمعیت است که به دلیل این تصور غلط که رفاه بیشتر با جمعیت کمتر به دست می آید محقق نشده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با تاکید براینکه نقش وزارت بهداشت برای افزایش نسل بسیار کم است، خاطرنشان کرد: با بخشنامه نمی توان طرح افزایش جمعیت را دستوری اجرا کرد بلکه با توجیه و فرهنگسازی باید خطر کاهش جمعیت و بالا رفتن سن جامعه را برای استقلال، امنیت و دین کشور تبیین کنیم.

انتهای پیام / ق

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار