|
|
کدخبر: ۱۷۴۳۴۳

عضو ناظر شورای رقابت در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: یک عضو ناظر شورای رقابت با اشاره به اینکه شورا باید با قاطعیت تمام وظایف خود را انجام را دهد و به بهانه های مختلف تعلل نکند، گفت: عدم دریافت گزارشات، تعیین تکلیف دستور العمل قیمتگذاری خودرو را با ابهام مواجه ساخته است.

عیسی امامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه علی رغم چشم انتظاری اعضاء، جلسه هفته پیش شورای رقابت برگزار نشد، اظهار داشت: نمایندگان مجلس به عنوان عضو ناظر شورای رقابت به این وضع معترض هستند زیرا شورای رقابت نباید زمان را از دست بدهد.

وی با بیان اینکه رکود بازار خرید و فروش خودرو و بلاتکلیفی مردم در این بازار اقدام عاجل شورای رقابت را می طلبد، افزود: شورای رقابت باید با قاطعیت تمام وظایف خود را انجام دهد نه آنکه عدم گزارشات را بهانه کرده و بررسی قیمت خودرو را به جلسات آینده موکول کند.

این عضو ناظر شورای رقابت ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی را یکی از فاکتورهای اساسی قیمت گذاری خودرو برشمرد و گفت: هنوز گزارشات کامل مرکز ملی رقابت به شورا ارسال نشده است و این امر در کنار عدم دریافت گزارش تورم بخشی بانک مرکزی باعثشده تا همچنان تعیین تکلیف دستور العمل قیمت گذاری خودرو با ابهام روبه رو شود.

وی با اشاره به اینکه با اختصاص ارز مبادله ای به صنعت خودرو در آینده می توان به ثبات قیمت ها امیدوار بود، تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر قیمت خودرو بدون هیچ حساب و کتابی افزایش یافته است که این وضعیت تصمیم قاطع مسئولین را می طلبد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار