|
|
کدخبر: ۱۷۶۹۵۴

یک جامعه شناس عنوان کرد

خبرگزاری تسنیم: یک پژوهشگر و جامعه شناس گفت: با استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای مهارت بدنی جوانان کاهش یافته و اوقافت فراغت آنها نابود می شود.

به گزارش خبرنگار زنان و خانوادهخبرگزاری تسنیم، افسر افشار نادری، پژوهشگر و جامعه شناس در برنامه یک گام به پیش که صبح امروز از شبکه خبر پخش شد، اظهارداشت: جوانان یکی از اقشار مهم جامعه محسوب می شوند که این این میان باید موضوع اوقات فراغت آنها مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروزه جوانان بیشتر اوقات خود را صرف استفاده از بازی یارانه ا ی می کنند که امر باعثشده تا فرد انتخابی منفعلانه داشته و مهارت بدنی اش کاهش یابد. درواقع با استفاده بیش از حد از بازی های رایانه ای مهارت بدنی جوانان کاهش یافته و اوقافت فراغت آنها نابود می شود.

افشار نادری با بیان اینکه برخی افراد با مدیریت بازی های رایانه ای سود بسیاری به دست می آوردند، گفت: با استفاده از فضای مجازی و بازی رایانه ای نمی توانند نوآوری داشته باشند و این برای فرهنگ ما یک ضعف است.

وی افزود: جوانان باید برای اوقات فراغت خود برنامه ریزی کنند و از خلاقیت خود استفاده بهینه کرده و بیشتر وقت خود را صرف مطالعه و ورزش کنند. باید اوقات فراغت جوانان هم سو با سبک زندگی آنها باشد و بدانیم که بهترین فرصت ها در پیشرو آنهاست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار