|
|
کدخبر: ۱۸۲۹۸۹

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خبر از دستگیری دو نفر از سارقان منازل در شهرک غرب تهران خبر داد.

به گزارش امید نیوز ، از 23 ماه گذشته سرقت از منازل واقع در شهرک غرب و سعادت آباد تهران شدت گرفت تا اینکه در روز پنجشنبه هفته گذشته ماموران با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی در جریان شروع به سرقت جدیدی توسط همین باند قرار گرفتند.

ماموران کلانتری 134 شهرک غرب خیلی سریع به محل اعزام شده و با شناسایی محل سرقت اقدام به تعقیب و گریز پلیسی با متهمان کردند که دو نفر از متهمان طی تعقیب و گریز سریع پلیسی زمینگیر و دستگیر شدند که از آنها آلات و ادوات جرم نیز کشف شد.

پس از انتقال دو متهم به کلانتری و انجام تحقیقات اولیه متهمان شروع به انکار کردند تا اینکه با دیدن مدارک موجود در پرونده لب به اعتراف گشودند.

متهمان در اعترافات خود اظهار داشتند از هر خانه حدود 200 الی 800 میلیون تومان سرقت می کردند و تا این لحظه 30 شاکی موفق به شناسایی این سارقان شده‌اند.

 سرهنگ ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: یکی از متهمان به تازگی و حدودا یک ماه بود که از زندان آزاد شده بود.

وی خاطرنشان کرد:متهمان به انجام سرقت‌ها اعتراف کرده‌ و با هماهنگی‌های قضائی برای انجام ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پایگاه دوم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار