|
|
کدخبر: ۹۸۳۱۴

مردی که به اتهام قتل دو نفر و زخمی کردن چهار نفر دیگر به اعدام محکوم شده بود، روز گذشته در شهرستان ساوه استان مرکزی به دار مجازات آویخته شد.

به گزارشامید،جام جم نوشت: رسیدگی به این پرونده بیستم بهمن سال ۱۳۸۹ هنگامی در دستور کارپلیس آگاهیشهرستان ساوه قرار گرفت که مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از حمله مسلحانه مردی به خانه ای در شهرک هدایت خبر داد و برای نجات خانواده همسایه اش کمک خواست. ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند مرد صاحبخانه باشلیکسه گلوله کشته شده و پنج نفر دیگر نیز بر اثر اصابت گلوله بشدت زخمی شده اند.

با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات از همسایه ها معلوم شد عامل حادثه یکی از مردان همسایه بوده است. با مشخص شدن هویت قاتل، جستجو برای دستگیری وی آغاز شد و در ادامه ماموران اطلاع یافتند یکی از افراد زخمی براثر شدت خونریزی فوت کرده است. در ادامه متهم اوایل اسفند سال ۸۹ در شهرستان کرج استان البرز دستگیر شد و به جنایت ها اعتراف کرد.

در پی اعتراف تکان دهنده متهم، او پس از بازسازی صحنه حادثه روانه زندان شد. پرونده متهم با صدور کیفرخواست به شعبه اول دادگاه کیفری استان مرکزی ارسال و عامل جنایت به اتهام ارتکاب دو قتل به دو بار قصاص در ملاعام محکوم شد که با تائید حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور و ارسال آن به اجرای احکام دادگستری، مرد محکوم سحرگاه دیروز در حضور خانواده قربانیان حادثه، مسئولان قضایی، انتظامی و مردم در شهرک علوی شهرستان ساوه به دار مجازات آویخته شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار