|
|
کدخبر: ۱۵۴۹۰۰

افشین یداللهی گفت: «ساروخ» از فیلمنامه بسیار متفاوتی برخوردار است و از زوایه جدید به روایت برخی از مسائل ماورایی می پردازد و به نوعی در جامعه دست به روشنگری می زند.

به گزارشافکارنیوز، افشین یداللهی در مورد بازی در فیلم سینمایی «ساروخ» به کارگردانی محمدرضا لطفی گفت: با وجود علاقه ام به بازیگری اما تاکنون تجربه جدی در این زمینه نداشتم و بیشتر به عنوان یک مخاطب جدی آثار سینمایی را دنبال می کردم، و تا قبل از بازی در فیلم «ساروخ» دغدغه بازیگری به آن شکل نداشتم.

وی ادامه داد: در این فیلم به نوعی ایفاگر نقش خودم هستم چرا که در این اثر آنها به دنبال روانپزشکی بودند که کاراکترهای اصلی فیلم به آنها رجوع کند و به همین خاطر از من دعوت به همکاری کردند من هم با توجه به فیلمنامه این کار و نقشی که برای من در نظر گرفته شده بود و ارتباط با حرفه اصلی من یعنی روانپزشکی داشت تصمیم گرفتم بازی در این نقش را بپذیرم.

او اضافه کرد: این فیلم از فیلمنامه بسیار متفاوتی برخوردار است و از زوایه جدید به روایت برخی از مسائل ماورایی می پردازد و به نوعی در جامعه دست به روشنگری می زند اگر هم چیز جلوی دوربین هم مانند آن چه که در فیلمنامه آمده به درستی روایت شود شک ندارم که این اثر می تواند به یک کار تاثیر گذار بدل شود.

یداللهی تصریح کرد: حسن این کار در این است که نویسنده و کارگردان این اثر یک نفر هستند و از این جهت با کارگردان کار ارتباط بسیار خوبی برقرار کردم حتی در مرحله پیش تولید که به نسبت هم طولانی هم بود در مورد فیلمنامه کار به ویژه قسمتی که به روانپزشکی ارتباط داشت به محمد رضا لطفی مشاوره دادم تا آنچه که روایت می شود منافاتی با حرفه روانپزشکی نداشته باشد و از آن جا که او هم ذهن بازی داشت به خوبی توانستیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم و تعامل داشته باشیم.

این ترانه سرا برجسته کشور خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تجربه اول بازیگری ام را در این اثر پشت سر می گذاشتم اما برای بازی در آن استرس نداشتم و خوشبختانه توانستم تا حد زیادی خواسته کارگردان را برآورده کنم.

وی در مورد ادامه فعالیت در عرصه بازیگری گفت: در این مورد نمی توانم جواب قطعی به شما بدهم و همه چیز را در این مورد را باید به آینده موکول کنم چرا که من همزمان در عرصه روانپزشکی و ترانه سرایی فعالیت می کنم و این دو وقت زیادی را از من می گیرند اما اگر نقش ها به حرفه و کاراکترم نزدیک باند شاید بار دیگر جلوی دوربین قرار بگیرم.

افشین یداللهی در پایان گفت: امیدوارم این فیلم که روزهای آخر فیلمبرداری اش را پشت سر می گذارد به جشنواره فجر برسد چرا که مطمئن هستم اتفاق های خوبی در انتظار آن است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار