|
|
کدخبر: ۱۶۱۱۱۷

دبیر جشنواره خبر داد:

عکس > رقابت - همشهری آنلاین: دبیر دومین جشنواره عکس «قاب های بهشتی» از پایان داوری های این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: برآیند نظرات داوران در این دوره، حکایت از افزایش حضور و کیفیت آثار در حوزه ایثار و شهادت دارد.

به گزارش مهر، محسن محمدی با بیان این مطلب گفت: کیفیت بالای آثار ارسالی به جشنواره، انتخاب برترها را دشوار کرده بود؛ با این حال کار انتخاب با دقت بسیار انجام شد تا حقی از شرکت کنندگان ضایع نشود.

وی افزود: در مجموع بیش از ۲۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این میان، بیش از ۱۸۰۰ اثر بخش حرفه ای و بیش از ۷۰۰ اثر بخش شهروندی به مرحله داوری راه یافتند و در بخش شهروندی ۱۰ اثر توسط داوران برگزیده شد.

دبیر دومین جشنواره عکس «قاب های بهشتی» درباره جایزه ویژه مردمی در بخش شهروندی، گفت: در این بخش مخاطبان به سایت تصویرنت به آدرس http: / / www. tasvirnet. com مراجعه می کنند و از میان آثار ارسالی شهروندان، عکس مورد نظر را انتخاب و به آن رأی می دهند که عکس برتر در روز اختتامیه مورد تجلیل قرار می گیرد.

محمدی تاکید کرد: امکان رأی دادن به عکس برتر تنها تا روز قبل از اختتامیه وجود دارد.

وی با بیان اینکه آثار ۲۰۰ عکاس در بخش حرفه ای جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت و ۸۰ اثر برگزیده برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شد.

دبیر جشنواره عکس «قاب های بهشتی» یادآور شد: ابوالفضل جلیلی، فرهاد سلیمانی و محمد نوروزی داوری این دوره از جشنواره را به عهده داشتند که برآیند نظرات داوران در این دوره از افزایش حضور و کیفیت آثار در حوزه ایثار و شهادت حکایت می کند.

محمدی همچنین از برگزاری مراسم اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه دومین جشنواره عکس «قاب های بهشتی» در نیمه اول اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در این مراسم با حضور خانواده شهدا و مسئولان فرهنگی کشور از برگزیدگان دوره دوم جشنواره «قاب های بهشتی» تقدیر می شود.

دومین جشنواره عکس «قاب های بهشتی» با هدف پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تلاش در راه گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افزایش محتوای دیجیتالی یادمان شهدا در فضای مجازی برگزار می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار