|
|
کدخبر: ۱۴۹۷۴۹

نایب رئیس مجلس:

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد بدون اخلاق جامعه را به تعالی نمی رساند، گفت: امروز کشورهای قدرتمند اقتصادی در برخی از کشورهای آسیایی تبدیل به پادگان نظامی آمریکا شده اند.

به گزارشخبرگزاری فارساز لنگرود، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد بعد از ظهر امروز در مراسم بیست و ششمین سالگرد شهید املاکی مسجد جامع این شهر اظهار کرد: دستیابی به دانش با تلاش محققان و نخبگان تحقق می یابد و بدنه جامعه باید در این راستا حرکت کند.

ضرورت ورود کارآفرینان برای تحقق اقتصادی کشور

وی با بیان اینکه اقتدار اقتصادی با حرکت مردم در این مسیر محقق می شود، افزود: کارآفرینان باید در این عرصه حضور پیدا کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان کشور باید مومن باشند تا جامعه نورانی و سبک زندگی بر پایه دین نهادینه شود.

وی درباره شهید املاکی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از شهید املاکی به عنوان قهرمان یاد می کنند و قهرمان انسان با اقتدار است.

ابوترابی فرد با بیان اینکه سلاح موجب قهرمانی نمی شود، افزود: صدام به عنوان نماد ذلت و شکت در جهان شناخته شده است.

وی شهید با تصریح بر اینکه شهید حسین املاکی با ایمان، ایثار و تربیت دینی قهرمان شده است، خاطرنشان کرد: رزمندگان سلاح را در خدمت ایمان قرار دادند.

شهید املاکی بازوی قدرتمند نظام و رهبری بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهدا دغدغه لقای خداوند سبحان را داشتند، متذکر شد: شهید املاکی در اوج قله ایمان حرکت کرد و بازوی قدرتمند نظام و رهبری بود و مانند کبوتری بلندپرواز به قله انسانیت پرواز کرد.

وی اضافه کرد: قهرمان با اخلاق، ایثارگر و عمل صالح بوده و تمام اعمالش برای مقابله با نمادهای ظلم و ستم است.

ابوترابی فرد با تصریح بر اینکه نظام اسلامی باید قامتی بلند و استوار داشته باشد، خاطرنشان کرد: این هویت نظام اسلامی است.

وی افزود: اسلام نمی تواند در مقابل جبهه کفر و ملت های زیرستم بی تفاوت باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ویژگی شهید املاکی را نمایش ارزش های اسلامی در کنار قدرت نامید و یادآور شد: قدرت سیاسی، دفاعی و علمی نظام اسلامی الگوهای ملت های منطقه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما قدرت را برای رسیدن به عزت ملت ایران و امت اسلامی و مقابله با زیاده خواهی مستکبران می خواهیم.

ابوترابی فرد با اشاره به اینکه مسئولان و مردم باید تمام توان خود را برای گسترش عدالت در جامعه به کار گیرند، متذکر شد: مردم باید اخلاق مبتنی بر دین در جامعه را مشاهده کنند و دانشگاه تکیه بر ارزش های دینی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد منهای اخلاق جامعه را به تعالی نمی رساند، گفت: امروز کشورهای قدرتمند اقتصادی در برخی از کشورهای آسیایی تبدیل به پادگان نظامی آمریکا شده اند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل علم را در پناه دین می دانست خاطرنشان کرد: امام(ره) نماد انسانیت بود و ملت بزرگ ایران را به موقعیت برتر در جهان رساند.

وی با تصریح بر اینکه در چهره مقام معظم رهبری قدرت ایمان دیده می شود، یادآور شد: باید ایران اسلامی را به نماد اقتدار دین در جهان تبدیل کنیم.

انتهای پیام / ۲۳۰۰ / ت۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار