|
|
کدخبر: ۱۵۲۱۳۹

احمدی در گفت وگو با فارس:

دبیرکل حزب همبستگی با انتقاد از رفتار دوگانه اتحادیه اروپا در قبال حوادثمنطقه ی گفت: نیروهای مرزبانی کشور تاکنون ۳ هزار شهید در راه مبارزه با گروهک های معاند و قاچاقچیان مواد مخدر تقدیم انقلاب کرده اند اما هیچ گاه اتحادیه اروپا واکنشی به این اتفاقات نشان نداده است و حق ندارد در امور داخلی کشور دخالت کند.

علی اصغر احمدی دبیرکل حزب همبستگی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، با اشاره به قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا، اظهار داشت: خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی، اسلام و مبانی دینی بوده است و رهبری انقلاب از نقطه آغاز با هدایت مرجع دینی بوده است، همچنین نظام اسلامی همواره خاصیت ضد امپریالیستی خود را حفظ کرده است اما دشمنان قسم خورده ایران نمی توانند نتایج انقلاب را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه اتحادیه اروپا تبدیل به آلت دست آمریکا شده است، ادامه داد: اتحادیه اروپا تبدیل به نهادی غیرمستقل شده است که تنها دستورات آمریکا و اسرائیل را اجرا می کند و تنها نقش یک غلام حلقه به گوش را بازی می کند.

احمدی با تاکید بر اینکه هیچ نهاد و کشوری حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد، گفت: در کشور، نظام مردمسالاری دینی برقرار است و اختلاف سلیقه های درونی طبیعی است، البته بعضی جریانات مخالف نظام همواره سعی در فتنه انگیزی داشته اند که با حضور مردم طرد شده اند و هیچ جایگاهی ندارند.

دبیرکل حزب همبستگی با انتقاد از رفتار دوگانه اتحادیه اروپا در قبال حوادثمنطقه ای، ابراز داشت: نیروهای مرزبانی کشور تاکنون سه هزار شهید در راه مبارزه با گروهک های معاند و قاچاقچیان مواد مخدر داده اند اما هیچ گاه سازمان ملل و اتحادیه اروپا واکنشی به این اتفاقات نشان نداده اند.

وی ربایش ۵ سرباز مرزبانی ایران در نقطه صفر مرزی با پاکستان و شهادت یک نفر از آنان را لکه ننگی برای محافل حقوق بشری عنوان کرد و تصریح کرد: اتحادیه اروپا با سکوت در برابر این حوادثبی شرمانه، دچار انحطاط جدی شده است و وجهه این نهاد سقوط کرده است.

وی در پایان از مسئولان اجرایی کشور درخواست کرد در برابر دخالت های آشکار غرب و آمریکا در امور داخلی موضع جدی اتخاذ کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار