|
|
کدخبر: ۱۵۳۲۵۳

طی پیامی

رئیس مجلس در پیامی ضمن تبریک آزادی مرزبانان غیور کشورمان، بر لزوم برخورد قاطع دستگاه های امنیتی و انتظامی با تحرکات مرزی تأکید کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت آزادی مرزبانان ایرانی تأکید کرد: لازم است دستگاه های امنیتی و انتظامی ضمن بررسی و پیگیری چگونگی وقوع این حادثه، با دقت و هوشیاری، تمامی تحرکات در مناطق مرزی را زیر نظر داشته باشند و با هر گونه تعدی و اقدامی علیه مرزهای قانونی کشور برخورد قاطعانه کنند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آزادی مرزبانان رشید و غیور کشورمان که چندی قبل توسط گروهک های تروریستی به اسارت گرفته شده بودند و موجب نگرانی و رنجش ملت بزرگ ایران را در این ایام آغاز سال جدید موجب شده بود، باعثخوشحالی و مسرت گردید.

متأسفانه این اولین بار نیست که ملت شریف ایران از سوی گروهک های تروریستی مورد صدمه و آسیب قرار میگیرد و این دشمنان کوردل هنوز باور نکرده اند اقدامات خصمانه آنان خللی در اراده و ایمان انقلابی مردم کشورمان نخواهد گذاشت.

جوانان مرزبان عزیزمان در این مدت شرایط سختی را تحمل کردند و مردانه و پراستقامت، سرانجام با افتخار به دامن میهن بازگشتند.

لازم است دستگاه های امنیتی و انتظامی ضمن بررسی و پیگیری چگونگی وقوع این حادثه، با دقت و هوشیاری، تمامی تحرکات در مناطق مرزی را زیر نظر داشته باشند و با هر گونه تعدی و اقدامی علیه مرزهای قانونی کشور برخورد قاطعانه کنند.

همچنین ضرورت دارد دولت پاکستان با تشدید مراقبت ها و حفاظت از مرزهای خود مانع جولان اشرار و گروه های تروریستی شود.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک بازگشت این قهرمانان وطن، توفیقات مرزبانان و پاسداران غیور کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار