|
|
کدخبر: ۱۵۳۹۴۵

روایت عبدالخالقی از دیدار با ناطق نوری در گفت وگو با تسنیم /

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع تشخیص مصلت نظام خواستار آن شد تا اعتدال را برای همدلی در کشور حاکم کنیم چرا که جامعه نیاز مبرم به وحدت و همبستگی دارد.

محمد حسین عبدالخالقی دبیرکل جمعیت اسلامی حامیان مردم در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، از دیدار امروز اعضای شورای مرکزی تشکل متبوعش با حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری خبر داد و با بیان اینکه ناطق نوری در این دیدار بر اهمیت و توجه مسئولان به جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و خطاب به اعضای این تشکل سیاسی اصول گرا، گفت: نباید کاری کنیم تا آن ها احساس فراموشی کنند از این رو باید در روندی راسخ در مسیر حل مسائل جانبازان حرکت کنیم.

وی همچنین افزود: ناطق نوری به وحدت و همدلی جامعه نیز اشاره کرد و خواستار آن شد تا اعتدال را برای همدلی در کشور حاکم کنیم چرا که جامعه نیاز مبرم به وحدت و همبستگی دارد.

دبیرکل حزب حامیان مردم در ادامه درباره اینکه آیا در این دیدار پیرامون انتخابات آینده مجلس و وحدت اصولگرایان نیز بحثو بررسی شد، اظهارداشت: ناطق نوری مطلبی درباره انتخابات بیان نکرد و فقط درمورد توجه به جانبازان و همدلی در فضای جامعه صحبت کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار