|
|
کدخبر: ۱۵۴۳۶۰

ابطحی در جمع خبرنگاران:

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت: تعطیلی روزنامه ها به نفع کشور نیست و در مورد تعطیلی یکی از نشریات به اسم ۹ دی نمی توان از آن خوشحال بود.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، محمدعلی ابطحی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر پدر همسر سیدمحمد خاتمی، در جمع خبرنگاران درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس، گفت: لازم است اصلاح طلبان در فضای عمومی و با اتحاد در انتخابات آینده که برای مجلس برگزار می شود شرکت کنند و به نظر می رسد این اتفاق نیز بیفتد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارنظر آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان پیرامون حضور در انتخابات آینده مجلس و خبرگان و لزوم مدیریت آن، اظهار داشت: من صحبت های دبیر شورای نگهبان را نمی پسندم و آن را صحبت های غیرحقوقی می دانم، چرا که طبق قانون اجازه شرکت تمام احزاب و گرایش های سیاسی در چارچوب نظام در انتخابات وجود دارد و باید برای تایید صلاحیت ها طبق قانون عمل کرد و این حق اصلاح طلبان است که در انتخابات شرکت کنند.

ابطحی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد تعطیلی برخی از روزنامه ها در دولت یازدهم، افزود: آنچه مهم است این است که مطبوعات نباید از تعطیلی هیچ روزنامه ای حمایت کنند. تعطیلی روزنامه ها به نفع کشور نیست و در مورد تعطیلی یکی از نشریات به اسم ۹ دی نمی توان از آن خوشحال بود.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه اخیرا بازی رایانه ای به بازار آمده و باید در این بازی موسوی، کروبی و خاتمی را هدف گرفت تا به ۹ دی رسید، گفت: متاسفانه من بازی را دیده ام و تصور می کنم جریان انحرافی هنوز انتخابات ۹۲ را نپذیرفته و سعی در اثبات خود دارد. این را نمی توان حاشیه سازی برای دولت تلقی کرد. این کار سخیف است و قطعا مورد تایید جامعه نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار