|
|
کدخبر: ۱۵۶۴۳۸

در حال بروزرسانی / کواکبیان در نشست خبری:

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: حزب مردم سالاری در انتخابات مجلس دهم حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری امروز در نشست خبری که در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد، با اشاره به اینکه حزب مردم سالاری دیدگاه و نظرات خود را پیرامون پیش نویس لایحه احزاب به وزرت کشور تقدیم کرد، گفت: ما در این نامه انتقادات خود را در مورد این پیش نویس ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه حزب مردم سالاری در انتخابات مجلس دهم حضوری فعال خواهد داشت، افزود: ما چند همایش را پیش بینی کردیم. همایش ۱۹ تیر و همایش ۵ آذر را در خصوص مباحثمختلف در فضای سیاسی کشور و ورود اصلاح طلبان به انتخابات مجلس دهم پیش بینی کردیم. ضمن اینکه ما به عنوان حزب مردم سالاری برنامه های جدی برای انتخابات مجلس داریم.

کواکبیان افزود: ۸ همایش مربوط به مناطق هشت گانه را هم پیش بینی کردیم.

دبیرکل حزب مردم سالاری در خصوص این پرسش که آیا شخص شما در انتخابات مجلس کاندیدا خواهید شد یا نه؟ اظهار داشت: ما برای مجلس دهم فعالیت جدی حزبی انجام خواهیم داد و اگر بنده به این نتیجه برسم در انتخابات حضور خواهم داشت.

خبرنگاری از وی سوال کرد که آیا پیش بینی می کنید محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کاندیدای مجلس دهم شود؟ گفت: به نظر من اشخاص می توانند از لیست هایی که احزاب تهیه می کنند حمایت کنند. البته اگر احمدی نژاد می خواهد فعالیت سیاسی انجام دهد مرد و مردانه حزب تشکیل دهد و ما از آن استقبال خواهیم کرد.

کواکبیان در پاسخ به این سوال که قطعنامه اروپا علیه ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟ افزود: بخشی از این قطعنامه دخالت در امور ایران است و این از نظر ما محکوم است، چرا که آنها با این قطعنامه انتخابات ما را دچار مشکل دانستند و این دخالت در امور کشورمان است.

وی تاکید کرد: پارلمان اروپا در قد و قواره ای نیست که به ما توصیه های حقوق بشری داشته باشد.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار