|
|
کدخبر: ۱۵۷۵۴۰

رشیدی در گفت وگو با فارس:

عضو شورای مرکزی جامعه جوانان متحد اسلامی با بیان اینکه تروریست خواندن دیپلمات های یک کشور به مثابه عدم اعتقاد به اعتماد دوجانبه است، گفت: ایران باید از حضور کارشناسان هسته ای تبعه آمریکا برای بازدید از منابع هسته ای جلوگیری کند.

مهدی رشیدی، عضو شورای مرکزی جامعه جوانان متحد اسلامی در گفت وگو باخبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارسبا اشاره به اقدام آمریکا در عدم صدور ویزا برای نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل اظهار داشت: آمریکا که امروز نتوانسته بر سر مسائل هسته ای در ایران اختلال ایجاد کند، اظهارتش باعثرسوایی سیاست های اشتباه واشنگتن در جامعه جهانی شده است.

رشیدی ادامه داد: این سرخوردگی از سازمان ملل سر بیرون آورده و سعی در عدم پذیرش نماینده جدید ایران دارد.

وی تاکید کرد: کنگره آمریکا نمی تواند با گفتمان زور به امور کشورها از جمله ایران دخالت داشته باشد و اینک زمان آزمونی برای سازمان ملل است تا نشان دهد به چه میزان استقلال دارد یا تحت نفوذ آمریکایی هاست.

این کارشناس مسائل بین الملل معتقد است: ایران باید در برابر عدم پذیرش نماینده اش واکنش قاطعی نشان دهد.

رشیدی افزود: در صورتی هم که آمریکا مانع این پذیرش شود ایران باید با تهیه شکوایه ای به مجامع عمومی و بین الملل من جمله سازمان ملل مراتب اعتراض خود را برساند.

وی با بیان اینکه تروریست خواندن دیپلمات های یک کشور به مثابه عدم اعتقاد به اعتماد دوجانبه است، گفت: ایران باید از حضور کارشناسان هسته ای تبعه آمریکا که عضو کارشناسی آژانس انرژی اتمی سازمان ملل هستند در بازدید از منابع هسته ای جلوگیری کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار