|
|
کدخبر: ۱۶۶۵۷۶

نماینده مردم تهران در مجلس:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پروتکل الحاقی اصل و اساس استقلال کشور را زیرسئوال می برد و تقریبا از ۲۹۰ نماینده مجلس ۲۷۰ نفر با آن مخالف هستند.

به گزارشخبرگزاری فارساز بابلسر، جلسه بررسی اثرات اقتصادی توافقنامه ژنو یکشنبه شب با حضور حمید رسایی نماینده مجلس و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در سالن آمفی تئاتر شهید علیمحمدی بزرگترین دانشگاه دولتی استان مازندران برگزار شد.

در بخش پایانی این جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد که رسایی در پاسخ به سئوال دانشجویی مبنی بر اینکه آیا مجلس پروتکل الحاقی را تصویب می کند یا خیر گفت: پروتکل الحاقی اصل و اساس استقلال کشورها را از بین می برد و از ۲۹۰ نماینده مجلس تقریبا ۲۷۰ نفر با این پروتکل مخالف هستند.

رسایی در پاسخ به سئوال دانشجویی دیگری که پرسید اگر از مفاد این تفاهمنامه رضایت ندارید چرا وزیر را استیضاح نمی کنید، گفت: اگر هم اکنون وزیر را استیضاح کنیم چون دور اول مذاکرات به پایان نرسیده این تفکر ایجاد می شود که اگر وزیر استیضاح نمی شد این مذاکرات به نتایج وصف نشدنی می رسید، بنابراین در طول این دوره ۶ ماهه ما نه تنها وزیر را نباید استیضاح کنیم بلکه باید به صورت همه جانبه از وی برای حضور در مذاکرات پشتیبانی کنیم.

وی افزود: اما باید توجه داشت که مذاکره ‍‍ژنو به بن بست رسیده و این موضوع را خود دولت هم می داند.

رسایی در پاسخ به سئوال دانشجوی دیگری درباره علت توزیع سبد کالا گفت: این نحوه توزیع کالا بی تدبیری نبود اما تدبیری در راستای اهداف دشمنان کشور بود زیرا در داخل این موضوع را در جامعه القا می کرد که مردم فکر کنند که وضع خراب است پس باید از حق خود کوتاه بیایند و در خارج هم برای دشمنان این را القا می کرد که بدانید که وضع ایران خراب است پس تا شکستش چیزی نمانده است.

انتهای پیام / ۸۶۰۲۵ /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار