|
|
کدخبر: ۱۶۶۵۷۷

جامعه روحانیت شیراز عنوان کرد

جامعه روحانیت شیراز با صدور بیانیه ای اخراج نماینده آیت الله سیستانی از بحرین را اقدامی تحریک آمیز و فرقه ای خواند.

به گزارشخبرگزاری فارساز شیراز، در این بیانیه آمده است: بر اساس اخبار منتشر شده، دولت بحرین در اقدامی غیر قانونی، آیت الله حسین النجاتی، نماینده مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سیستانی(دام ظله العالی) را از خاک این کشور اخراج کرده است.

بیانیه جامعه روحانیت شیراز ادامه داده است: دولت بحرین و حامیان قلدرمآب او زمانی دست به این اقدام می زنند که در کنفرانس ها و مجامع بین المللی پرچم آزادیخواهی، آزادی بیان و اندیشه و حقوق بشر را بلند می کنند ولی در عمل انسان های آزاده را از حق حیات محروم کرده، به غل و زنجیر کشیده و یا از سرزمین مادری خویش اخراج می کنند.

در متن این بیانیه همچنین عنوان شده است: جامعه روحانیت شیراز؛ هم صدا با مراجع معظم تقلید و روحانیون و طلاب و تمام آزادیخواهان جهان؛ این عمل نادرست و غیرمنطقی رژیم بحرین را محکوم کرده و اعلام می دارد حکومت جابرانه آل خلیفه نباید با اینگونه اقدامات و تصمیمات تحریک آمیز فرقه ای و انتقام جویانه، قوانین و معاهدات دینی و اجتماعی در زمینه تعامل با مراجع دینی را نقض کرده و بیش از پیش سرسپردگی خود را به جهانخواران بین المللی و صهیونیزم جهانی به اثبات رساند.

در پایان بیانیه جامعه روحانیت شیراز تصریح شده است: امید که با ظهور منجی عالم بشریت بساط خودکامگی و زورگویی مستکبران جهانی به سر آید و مستضعفان عالم حکومت عدل مهدوی را به نظاره بنشینند.

انتهای پیام / ۲۴۴۸ /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار