|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۷۲

سجادی در گفت و گو با فارس:

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: مجمع عمومی حداکثر تا تابستان سالجاری تشکیل جلسه خواهد داد که ترمیم شورای مرکزی دستور کار اصلی آن خواهد بود.

سیدکمال الدین سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان، در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی تشکل متبوعش برای انتخاب اعضای شورای مرکزی، اظهار داشت: مجمع عمومی حداکثر تا تابستان سالجاری تشکیل جلسه خواهد داد که ترمیم شورای مرکزی دستور کار اصلی آن خواهد بود.

وی افزود: هم اکنون جامعه اسلامی کارمندان در ۲۰ استان کشور دارای شعبه است که زیر نظر دبیران خود انجام فعالیت می کنند و قصد داریم انتخاب دبیران استان های باقیمانده را هم در دستور کار قرار دهیم تا تشکل دارای انسجام بیشتری شود.

سجادی با بیان اینکه بیش از ۲میلیون کارمند و یک میلیون بازنشسته در کشور وجود دارد، بیان داشت: وجود این تعداد کارمند در کشور نشان دهنده ظرفیت فراوانی است که درون این قشر از جامعه وجود دارد و بکارگیری این ظرفیت ها در صحنه های گوناگون از مهمترین برنامه های ما در سالجاری است.

وی تصریح کرد: جامعه اسلامی کارمندان تنها تشکل صنفی و سیاسی کارمندان است و به همین دلیل همایش های سراسری به مناسبت روز کارمند بصورت منظم برگزار خواهد شد تا استعدادهای موجود شناسایی شوند و ضمن بحثو تبادل نظر، برای حل دغدغه ها به ارزیابی مشترکی برسیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار