|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۸۰

آیت الله غروی در گفت وگو با تسنیم تشریح کرد /

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جلسه جامعه متبوعش با حضور رئیس قوه مقننه را خوب ارزیابی کرد و در عین حال نسبت به جلسات انتخاباتی جامعتین واکنش نشان داد.

آیت الله سیدمحمد غروی عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، درباره جلسات انتخاباتی برخی اعضای جامعتین(جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین) با محوریت آیت الله مهدوی کنی، گفت: از چنین جلساتی خبر ندارم و اگر این جلسات از سوی جامعتین و با محوریت حضرات آیات مهدوی کنی و محمد یزدی صورت می گرفت، مطلع می شدیم. از این رو خبر درست نیست.

وی با اشاره به حضور علی لاریجانی رئیس قوه مقننه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: وی نماینده مردم قم است و جامعه مدرسین و مراجع او را تائید کرده اند، ضمن اینکه جایگاه ویژه ای در بین بزرگان کشور دارد و طبعا چند وقت یک بار به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می آید و گزارشی از وضعیت قم و فعالیت هایی که در این استان انجام می دهد، ارائه می کند و از طرف دیگر تحلیلی از مسائل جاری، اقتصادی، سیاسی و بین المللی دارد. جلسه اخیر هم در همین راستا بود.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اظهار داشت: سوالاتی از وی مطرح شد و آقای لاریجانی به اندازه ای که فرصت داشت پاسخ داد. بنده تا آخر جلسه نبودم، اما تا وقتی که در جلسه حضور داشتم جلسه و سوالات خوب بود.

آیت الله غروی درباره اینکه آیا لاریجانی درباره مسائل بین المللی و وضعیت فرهنگی هم اعلام موضع کرد؟ خاطرنشان کرد: بخشی از صحبت های وی مربوط به مجلس بود و قسمتی هم مربوط به دولت مردان بود که در مورد بحثهای مجلس آقای لاریجانی تا اندازه ای حرف و انتقاد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار