|
|
کدخبر: ۱۶۹۹۵۲

با صدور پیامی صورت گرفت /

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای به رئیس مجلس نمایندگان جمهوری اسلامی افغانستان و رئیس مشرانو جرگه افغانستان حادثه رانش زمین در استان بدخشان این کشور را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه پارلمانیخبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز(شنبه۱۳ اردیبهشت) در پیامی به عبدالرئوف ابراهیمی رئیس مجلس نمایندگان جمهوری اسلامی افغانستان حادثه رانش زمین در استان بدخشان افغانستان را تسلیت گفت.

که متن این پیام به شرح ذیل است.

جناب آقای عبدالرئوف ابراهیمی

رئیس مجلس نمایندگان جمهوری اسلامی افغانستان

السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

با نهایت تأسف از جان باختن جمع زیادی از هموطنان در حادثه رانش زمین در استان بدخشان مطلع شدم. بدین مناسبت اینجانب ابراز مراتب تسلیت و همدردی خود با جنابعالی، دولت و ملت مسلمان کشور برادر و همسایه جمهوری افغانستان از خداوند منان رحمت و مغفرت برای جان باختگان، صبر و شکیبایی برای بازماندگان و بهبودی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه غم انگیز را مسئلت دارم.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام جداگانه ای به فضل هادی مسلم یار رئیس مشرانو جرگه افغانستان جان باختن تعدادی از مردم استان بدخشان افغانستان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای فضل هادی مسلم یار

رئیس مشرانو جرگه جمهوری اسلامی افغانستان

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با اندوه فراوان از جان باختن جمعی زیادی از هموطنانتان در حادثه رانش زمین در استان بدخشان مطلع شدم.

اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی خود با جناب عالی، دولت و ملت مسلمان کشور برادر و همسایه جمهوری اسلامی افغانستان از خداوند منان رحمت و غفران برای جان باختگان صبر و شکیبایی برای بازماندگان و بهبودی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه غم انگیز مسئلت دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار