|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۵۵

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع دغدغه های معلمان باید مشکل مسکن آن ها برطرف شود.

نادر قاضی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن گرامیداشت هفته معلم، اظهار داشت: معلمان سرمایه های اصلی هر دولتی هستند.

وی افزود: حفظ جایگاه آموزش و پرورش و به ویژه معلم در جامعه و در بین دانش آموزان با توجه به شرایط فعلی و تهاجم فرهنگی غرب از اهمیت خاصی برخوردار است.

قاضی پور تصریح کرد: به جا است برخی افراد در رابطه با آموزش و پرورش سلیقه ای عمل نکنند و این دستگاه عظیم آموزشی را تبدیل به آزمایشگاهی برای خواسته های خود نکنند.

وی خاطرنشان کرد: هر وزیری که به وزارت آموزش و پرورش می رسد دستورالعمل های متنوعی برای اجرا در نظر دارد که این امر باعثدوگانگی در آموزش شده و مشکلاتی را به وجود می آورد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نیروی انسانی عامل حفظ آموزش و پرورش است و توانمندسازی و تامین معیشت این بخش برای ادامه حیات دستگاه آموزشی الزامی است.

وی گفت: کمبود وسایل مورد نیاز مدارس و امکانات آزمایشگاهی از مشکلاتی است که مدارس آذربایجان غربی با آن دست و پنجه نرم می کنند.

قاضی پور خاطرنشان کرد: بیش ترین دغدغه های مدیران کمبود بودجه مالی برای پرداخت هزینه های خدماتی است که برخی مقامات به جای هزینه کردهای تفریحی بهتر است به مشکلات اصلی رسیدگی کنند.

وی با اشاره بر تامین حقوق معلمان، اظهار داشت: حق و حقوق معلمان باید به موقع پرداخت شود تا آن ها بتوانند با خیال آسوده به کار آموزش بپردازند.

قاضی پور با تاکید بر رفع مشکل مسکن مهر معلمان، خاطرنشان کرد: معلمان باید از دغدغه های روزمره رها شوند تا بتوانند در امر آموزش راهکارهای ارزنده ارائه داده و دانش آموزانی فعال به جامعه تحویل دهند.

انتهای پیام / ۶۱۰۰۷ / ع۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار