|
|
کدخبر: ۱۷۳۱۴۹

توفیقی در اولین گردهمایی شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان

عضو بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه دولت به وعده های خود در زمینه دانشگاه ها پایبند است، گفت: ممکن است سرعت تحقق وعده های دولت به مردم با فراز و نشیب همراه باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، جعفر توفیقی عضو بنیاد امید ایرانیان در اولین گردهمایی این بنیاد که عصر امروز پنجشنبه برگزاری شد، با بیان اینکه به عنوان نماینده وزارت علوم در این مکان حاضر نشده ام، گفت: من امروز به عنوان یکی از اعضای بنیاد در اینجا حاضر شده ام و از شما می خواهم سؤالاتی را که در پیرامون مسائل دانشگاه پرسیدید در جلسه ای با حضور مسئولان وزارت علوم مطرح کنید.

وی درباره تصمیمات دولت در زمینه دانشگاه ها گفت: دولت روحانی وعده هایی را در زمینه دانشگاه ها در زمان انتخابات و در جلساتی که بعد از انتخابات برگزار شد، داده است که همچنان به آن پایبند بوده و اعتقاد دارد.

توفیقی ادامه داد: استقلال دانشگاه ها تأکید بر مدیریت غیرسیاسی مبنی بر مشارکت اعضای هیأت علمی و احترام به اعضای دانشگاه ها حذف فضای امنیتی و اعتقاد به فضای باز و آزادی بیان و اندیشه و تشویق به نواندیشی از جمله مواردی است که وزارت علوم برای اجرایی شدن آن می کوشد و بر انجام آن تاکید دارد.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه ممکن است سرعت تحقق وعده های روحانی با فراز و نشیب همراه باشد، خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است در این امر با فراز و نشیب روبرو باشیم اما تلاش می کنیم تا مطالبه جامع دانشگاهیان را به انجام برسانیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار