|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۹۱

لاریجانی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس گفت: صدا و سیما به تمام اخبار صدا و سیما در بخش های مختلف خبری به صورت متوازن بپردازد تا اطلاع رسانی به صورت کامل صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به استناد بند ۴ ماده ۲۴ آئین نامه داخلی مجلس، گفت: برای ثبت نام در تذکرات و اخطارها ستونی مربوط به ثبت تذکر و اخطار مربوط به دستور روز است که به آن توجه نمی شود.

وی ادامه داد: یک سال است سر کار هستیم و در هر جلسه ثبت نام می کنیم، اما کسی وقت به این جدول نمی دهد. تا به حال ندیده ام از این جدول طبق لیست تذکرات و اخطارها را بخوانید.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکر دیگری، گفت: تذکر بند ۱۱ ماده ۲۴ آئین نامه داخلی را دارم که مربوط به حفظ شان و اقتدار مجلس است. ما با برخی مواردی که بسیار دغدغه مردم است روبرو هستیم، اما صدا و سیما با آنها به صورت گزینشی برخورد می کند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: مثلا موضوع مسکن مهر که سوال شد و مسائل مهمی در ارتباط با آن مطرح شد، شبکه های اصلی صدا و سیما به طور کلی به آن نپرداختند. چرا صدا و سیما به صورت گزینشی برخورد می کند؟ در حالی که مسکن مهر دغدغه مردم است و مردم باید مباحثراجع به آن را بشنوند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، گفت: صدا و سیما توجه داشته باشد موضوعاتی که در مجلس مطرح می شود متوازن توجه کنند تا اطلاع رسانی کاملی صورت بگیرد.

وی افزود: در مورد نکته اولی که شما گفتید بنا به وقت جلسه آقای دهقان از لیست تذکرات و اخطارها می خواند و گاهی مشکل زمان است که ما باید وارد دستور بعدی شویم، اما در حال حاضر داریم تذکرات را گوش می دهیم.

محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: همین ستونی که آقای حاجی گفتند دارد اصلاح می شود و چون تذکرات آخر جلسه دو دقیقه ای داریم به فناوری مجلس گفته ایم تا این ستون را اصلاح کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار