|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۱۹

در انتخابات هیئت رئیسه مجلس شرکت می کنم

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من در انتخابات هیئت رئیسه شرکت می کنم و فکر نمی کنم تغییرات عمده ای صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه کنگره حزب اسلامی ایران زمین در خصوص حضور وزرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید ارتباطات ما با دولت قوی باشد و پاسخگویی به سوالات نمایندگان از وظایف وزراست و ما نیز از نمایندگان می خواهیم که زیاد سخت نگیرند.

وی افزود: اگر نمایندگان سخت گیری نکنند، وزرا می توانند به کارشان رسیدگی کنند و این تعامل نباید قطع شود و باید وجود داشته باشند؛ به هر حال وزرا هم نباید زود ناراحت شوند و علاوه بر آن نیز نمایندگان سخت گیری نکنند که انشاءالله تعامل خوبی صورت گیرد.

باهنر در پاسخ به این سوال که آیا شما در انتخابات هیئت رئیسه شرکت می کنید و آیا تغییراتی صورت خواهد گرفت؟ گفت: من شرکت می کنم و فکر نمی کنم که تغییرات عمده ای در انتخاب هیئت رئیسه صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس چیست، گفت: ائتلاف همیشه بوده و در مسیر است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شما مسئول رسیدگی به نامه ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس مبنی بر برگزاری مناظره بین مذاکره کنندگان هسته ای فعلی و گذشته هستید، گفت: من مسئول نیستم.

خبرنگاری از باهنر پرسید آیا شما در دیدار رئیس جمهور با چهره های اصولگرا که در کاخ سعدآباد برگزار شد، حضور داشته اید؟ تصریح کرد: بنده در همه دیدارها حضور دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار