|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۷۷

رئوفیان در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین از مخالفت وزارت کشور با برگزاری انتخابات میان دوره ای شورای مرکزی حزب متبوعش خبر داد.

سیدابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، درباره تعیین اعضای شورای مرکزی حزب متبوعش، گفت: دوره شورای مرکزی، سه ساله است اما قصد داشتیم در مجمع عمومی انتخابات میان دوره ای برگزار کنیم تا شورا ترمیم شود چرا که بعضی از افراد نمی توانستند به صورت مرتب در جلسات شورای مرکزی حضور داشته باشند.

وی افزود: از این رو ترجیح دادیم که حلقه شورای مرکزی کامل شود اما وزارت کشور با آن موافقت نکرد به همین جهت انتخابات به سال آینده موکول شد.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در ادامه در خصوص احیای خانه احزاب نیز اظهار داشت: بنده در جلسه ای که پیرامون برگزاری مجمع عمومی تشکیل شده بود، حضور داشتم و در این جلسه تصمیم گرفته شد تا اعضای خانه احزاب درخواست خود را برای برگزاری مجمع عمومی در قالب متنی اعلام کنند بنابران باید دوسوم احزاب این متن را امضاء کنند.

رئوفیان اضافه کرد: هرگاه دوسوم اعضای خانه احزاب متن را امضا کنند، مجمع عمومی خانه احزاب برگزار خواهد شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی حزب ایران زمین روز گذشته با حضور فعالان سیاسی برگزار شد و محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص و محمد رضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و نایب رئیس مجلس نیز سخنرانی کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار