|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۸۰

همه فکر میکردند که محسن رضایی همانند دوره های قبل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد اما وی در دوازدهمین دوره انتخابات ثبت نام نکرد و ترجیح داد تا در کنار یکی از نیروهای انقلاب که در انتخابات برگزیده میشود به تکلیف خود ادامه دهد.

به گزارشگروه سیاسی امیدنیوزهمه فکر میکردند کهمحسن رضاییهمانند دوره های قبل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد اما وی در دوازدهمین دوره انتخابات ثبت نام نکرد و ترجیح داد تا در کنار یکی از نیروهای انقلاب که در انتخابات برگزیده میشود به تکلیف خود ادامه دهد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادران و خواهران عزیز

از این که در مقابل فشارها و اصرارهای شما مقاومت کردم و برای ثبت نام به وزارت کشور نرفتم، عذر مرا بپذیرید. امیدوارم این اقدام مرا حمل بر بی مسؤولیتی نکنید. هرچند که بیش از سال‌های ٩٢ و ٨٨ برای نجات اقتصاد و بازگشت کارامدی جمعی به اداره کشور احساس تکلیف می‌کنم، اما بپذیرید که در شرایط کنونی وحدت برکاندیداتوری من مقدم بود.

ان‌شاءالله یکی از نیروهای انقلاب در انتخابات موفق می‌شود و من در کمک به او تکلیفم را ادا خواهم کرد.

این جانب خود را سرباز ملت ایران و رهبر معظم انقلاب می‌دانم و تا جان در بدن دارم، در خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهم کرد. از نیروهای انقلاب می خواهم صفوف خود را فشرده‌تر کنند و در تشکیل یک دولت انقلابی فراگیر متحد شوند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار