|
|
کدخبر: ۱۹۹۲

رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه اعضاء شرکت کننده در جلسه امروز کمیسیون صنایع بر قانونی بودن اقدامات شورای رقابت تاکید داشتند، گفت: سازمان حمایت همچنان خواستار ورود به قیمت گذاری خودرو است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، جمشید پژویان در رابطه با جلسه امروز کمیسیون صنایع با خودروسازان که با حضور رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان، مدیران عامل شرکت‌های خودروساز و نماینده وزارت صنعت برگزار شده بود، اظهار داشت: در این جلسه اعضاء نظرات خود را در مورد مشکلات صنعت خودرو عنوان و مقرر شد با تداوم این جلسات، تصمیم نهایی برای رفع مشکل تولید و قیمت‌گذاری صنعت خودروی کشور اتخاذ گردد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه خودروسازان با ارائه گزارشاتی اقدام به بیان مشکلات خود نمودند، افزود: در این میان سازمان حمایت از قیمت‌گذاری خودرو کنار نرفته و درخواست‌های متعددی مبنی بر ورود به بازار و قیمت‌گذاری خودرو دارد.

رئیس شورای رقابت تصریح کرد: در مجموع اعضای شرکت کننده در جلسه امروز بر قانونی بودن اقدامات شورای رقابت تاکید داشتند و حتی ورود وزارت صنایع را به بازار و قیمت‌گذاری نادرست دانستند.

پژویان ضمن تاکید بر اینکه شورای رقابت با ابزارهای خاص خود در آینده مشکلات خودروسازان را رفع خواهد نمود، افزود: وزارت صنعت به جای بیان انتقادهای غیرتخصصی باید به وظیفه اصلی خود که همان تدوین نقشه راه برای صنعت خودرو همت نماید تا در آینده به دستاورد های مهمی در این حوزه دست پیدا کنیم.

ویبا اشاره به اینکه تا زمانی که قانون جدیدی در خصوص وظایف شورای رقابت تعیین نشود این بخش مسئولیت نظارت بر بازار خودرو را ادامه خواهد داد، گفت: به اعتقاد بنده کمیسیون صنایع همزمان با احساس تکلیف در بررسی مشکلات خودروسازان باید با نگاهی تخصصی موانع تولید ملی در حوزه صنعت خودرو را مورد بررسی قرار دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار