|
|
کدخبر: ۱۰۰۵۰۴

تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی پس از پایان بازی به شدت از کیفیت داربی ۷۸ انتقاد کردند.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، نیمه دوم دیدار تیم‌هایپرسپولیسو استقلال مانند نیمه اول این بازی خشن و پربرخورد دنبال شد تا جایی که کار به مشاجره لفظی و حتی درگیری فیزیکی بین بازیکنان دو تیم کشید اما سعید مظفری‌زاده قصد داشت با دادن کارت‌های کمتر بازی را کنترل کنند.

هواداران پرسپولیس علیه مهدی رحمتی در نیمه دوم بارها شعار دادند اما استقلالی‌ها با لقب عقاب آسیا ازدروازه‌بانتیم خود حمایت کردند. استقلالی‌ها همچنین علیه سعید شیرینی شعار دادند.

حنیف عمران‌زاده در یک صحنه با امید عالیشاه درگیر شد که داور آن صحنه را خطا تشخیص داد و به این بازیکن کارت زرد هم داد اما مدافع استقلال که از تصمیم داور تعجب کرده بود، یک سیلی به گوش خودش هم زد.

در یک صحنه دیگر از این بازی پربرخورد سید جلال حسینی و آندرانیک تیموریان پس از خطایی که به نفع پرسپولیس گرفته شد، به شدت با هم درگیر شدند که در ابتدا هافبک استقلال مدافع پرسپولیس را هل می‌داد و بعد هم حسینی به شدت به او اعتراض کرد.

نزدیک به ۹۵ هزار تماشاگری که به ورزشگاه آمده بودند برای چهارمین بار متوالی دیداری زیبا را شاهد نبودند تا تقابل سرخ‌آبی‌ها باز هم با نتیجه صفر صفر به پایان برسد. آن‌ها بلافاصله در گفت‌وگو با دوربین‌های تلویزیونی عصبانیت خود را از این بازی کسل‌کننده و سرد اعلام کرد و گفتند پشیمانند که از صبح زود برای دیدن چنین دیداری به ورزشگاه آمده‌اند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار