|
|
کدخبر: ۱۲۸۱

کاپلو:

سرمربی پیشین بانوی پیر، این تیم را بخت نخست قهرمانی در رقابت‌های سری A برای سومین فصل متوالی می‌داند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، فابیو کاپلو در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، اظهار داشت: خرید کارلوس توز اقدام فوق‌العاده‌ای از سوی یوونتوس بود، چرا که این تیم حالا در اروپا حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. به نظر من یووه برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در ایتالیا مشکل جدی نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی روسیه افزود: میلان هم تیم جوانی است و می‌تواند همه را غافلگیر کنند اما من هنوز این تیم را در حد و اندازه یوونتوس نمی‌بینم. بازیکنان جوان میلان فهمیده‌اند که ماسیمیلیانو آلگری از آنها چه می‌خواهد اما هنوز یک قدم عقب‌تر از یووه هستند. بالوتلی در ترکیب میلان بازیکن تاثیرگذاری است اما گاهی اوقات او به تنهایی برای تیمش کافی نیست.

یکی دیگر از رقبای یوونتوس در مسیر کسب مجدد اسکودتو، ناپولی است که فروش‌ ستاره اروگوئه‌ای این تیم به پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند باعثتضعیف آبی‌پوشان شهر ناپل شود. کاپلو در این باره خاطرنشان کرد: با توجه به پولی که با فروش کاوانی به ناپولی خواهد رسید، رفتن وی از این تیم اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد. همچنین نباید فراموش کرد که خود او نیز به ماندن در ناپولی تمایلی ندارد و این تیم هم ممکن است در آینده چنین فرصت ایده‌آلی برای فروش وی نداشته باشد.

کاپلو در خاتمه به تیم تحت هدایت خود اشاره و تاکید کرد: امیدوارم که همراه با تیم ملی روسیه به جام جهانی بروم. عملکرد ما در مرحله مقدماتی خوب بوده است اگرچه هنوز بازی‌های مهمی در پیش داریم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار