|
|
کدخبر: ۱۴۶۰۲۰

شانس بقای ما در لیگ برتر بسیار زیاد است

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در این تعطیلات بدن هایمان حسابی افت کرد و خیلی عقب افتادیم.

ابراهیم صالحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان طبق برنامه تمرینات خود را دنبال می کند. چند روز تمرین داشتیم و قرار است در یک دیدار دوستانه به مصاف نفت امیدیه برویم. همچنین سفری دو روزه به آبادان داریم و امیدواریم بتوانیم خودمان را برای شروع مسابقات لیگ برتر آماده کنیم.

وی در مورد اینکه آیا از تعطیلی های لیگ خسته نشده اند، عنوان کرد: بدن هایمان در این تعطیلات حسابی افت کرده و خیلی نسبت به قبل عقب افتادیم اما به خاطر موفقیت تیم ملی مجبور هستیم از این وضعیت تمکین کنیم.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد عملکرد این تیم در سال جاری عنوان کرد: ما تیمی جوان را تشکیل دادیم و به غیر از چند بازیکن باتجربه اکثر بازیکنانمان در رده سنی ۲۲ و ۲۳ سال قرار دارند. به هر حال برای سال اول عملکرد بدی نداشتیم شاید در برخی بازی ها خیلی خوب نتیجه گرفتیم و در برخی دیدارها عملکرد ضعیفی داشتیم اما تجربه خوبی به دست آوردیم و امیدوارم در سال آینده عملکرد بهتری را ارائه کنیم.

صالحی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال خوزستان در لیگ برتر ماندنی می شود، عنوان کرد: با این شرایط شانس ماندمان بسیار زیاد است و بعید می دانم نتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

وی در مورد دیدار مقابل راه آهن اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم برای موفقیت در این دیدار تلاش می کنیم و امیدوارم دست پر تهران را ترک کنیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار