|
|
کدخبر: ۱۴۶۲۶۵

اصغر حاجیلو در خصوص شرایط استقلال گفت: فقط خدا کند که در بازی با الجزیره بد شانسی نیاوریم. در این دو بازی خیلی بد شانسی آوردیم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاراناصغر حاجیلو در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: فقط خدا کند که در بازی با الجزیره بد شانسی نیاوریم. در این دو بازی خیلی بد شانسی آوردیم و توپ های مان به گل تبدیل نمی شد. در دو بازی که استقلال شکست خورد واقعا سوار بر بازی بود اما بد شانسی باعثشد تا این تیم نتواند نتیجه بگیرد و من امیدوارم این بد شانسی ها در بازی سه شنبه دیگر تمام شود.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در ادامه تصریح کرد: استقلال باید از نظر روحی شرایط خود را برای این بازی خوب کند. امیدوارم این تیم با استفاده درست از فرصت هایش الجزیره را شکست دهد تا شانس خود را برای صعود بالا ببرد.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال مثل هر تیمی شکست را تجربه کرده اما این هواداران هستند که در این مقطع حساس می توانند به تیم روحیه بدهند و آن را به مسیر موفقیت برگردانند. امیدوارم در بازی با الجزیره هواداران زیادی به استادیوم بیایند تا با حضور آن ها بچه ها با انگیزه تر بتوانند بازی کرده و به برد برسند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار