|
|
کدخبر: ۱۴۶۲۷۱

منتقدان بعد از پایان فصل انتقاد کنند

دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: اکنون که استقلال شرایط حساسی دارد بهتر است بعد از فصل از این تیم انتقاد شود.

وحید طالب لو در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر مورد شرایط استقلال و اینکه این تیم روز سه شنبه باید مقابل الجزیره بازی کند درحالی که از این تیم انتقادهای مختلفی می شود، اظهار داشت: وقتی استقلال به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد باید با دید ملی به این تیم داشت. در این شرایط انتقاد خیلی کارساز نیست. این تیم نیاز به آرامش و حمایت هواداران خود دارد. بازیکنان هم با تلاش باید دل هواداران خود را به دست آورند.

وی افزود: با توجه به اینکه من استقلال را خانه خود می دانم و نمی توانم علاقه و تعصبم را به این تیم کتمان کنم روز سه شنبه به ورزشگاه می روم تا حامی این تیم باشم. این تیم اکنون نیاز به حمایت دارد و بعد از فصل باید آنهایی که منتقد هستند صحبت های خود را مطرح کنند و اگر نقد کارسازی بود آن را به کار بست.

طالب لو ادامه داد: با آرامش هواداران است که این تیم می تواند به آرامش برسد. من هم کوچکترین کاری که می توانم انجام دهم حضورم در استادیوم است.

دروازه بان سابق راه آهن در ادامه صحبت های خود در مورد اینکه این روزها در موردامیر قلعه نویی هم هجمه منفی وجود دارد، عنوان کرد: به هر حال فشار و توقع زیاد است. لیگ قهرمانان آسیا هم راحت نیست و بازی هایش پرفشار است. هواداران هم امسال یک جام می خواهند و همه اینها مسئولیت را زیاد می کند. هر فردی هم یک ظرفیتی دارد و این مسئله به آدم فشار وارد می کند.

این بازیکن در مورد اینکه پیش بینی اش از بازی با الجزیره چیست، گفت: اگر پیش من تاثیرگذار بود این کار را انجام می دادم اما فوتبال قابل پیش بینی نیست. استقلال بازی سختی پیش رو دارد ولی فکر می کنم شانس پیروزی استقلال با حضور تماشاگرانش افزایش پیدا می کند. من امیدوار هستم که هواداران استقلال روز سه شنبه به ورزشگاه بیایند و بدانند اگر هم این تیم گلی دریافت کند مهم نیست چون قابل جبران است و آنها فقط باید تا دقیقه آخر دست از تشویق خود برندارند.

وی با اشاره به اینکه بازی در روز چهارشنبه سوری برگزار می شود، تاکید کرد: از هواداران می خواهم که روز چهارشنبه احساسی نشوند و با وسائل آتش بازی در ورزشگاه حضور پیدا نکنند که اگر یکی از این مواد محترقه در آزادی منفجر شود برای استقلال در آسیا مشکلات زیادی به وجود می آید. البته می دانم که هواداران استقلال باهوش تر از این حرف ها هستند.

وحید طالب لو در پایان بااشاره به آغاز سال جدید گفت: من امیدوارم که سال جدید برای همه پر از خیر و برکت باشد و همه دور از اغتشاشات ذهنی روزهای خوبی در پیش داشته باشند. امیدوارم که مشکلات اقتصادی مردم هم کمتر شود تا بهتر بتوانند زندگی خود را بگذرانند. امیدوارم هر ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم با نتایج خوب خود به مردم هدیه خوبی دهند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار