|
|
کدخبر: ۱۴۶۴۶۶

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد - آمریکا

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ آمریکا با برتری ۸ بر صفر مقابل تیم هند با اقتدار به فینال رسید.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۴ فیلا که از ۲۴ اسفندماه با حضور در ۱۰ برتر دنیا در سالن فوروم شهر لس آنجلس، کالیفرنیا آغاز شد تیم کشتی کشورمان پس از پیروزی مقتدرانه ۸ بر صفر مقابل ارمنستان در دیدار دوم نیز با ترکیبی جوان مقابل ترکیه به برتری ۷ بر یک رسید.

ملی پوشان کشورمان در جلوی چشم تماشاگران آمریکایی با یک نمایش خیره کننده توانستند میزبان مسابقات را یز با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهند تا در آخرین دیدار دور مقدماتی مقابل تیم هند قرار گیرند، گوش شکسته های کشورمان در این مسابقه نیز با نتیجه ۸ بر صفر پیروز میدان شدند و به فینال این دوره از مسابقات جام جهانی رسیدند.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در دیدار نهایی مقابل تیم روسیه قرار خواهد گرقت و در صورت پیروزی برای سومین سال متوالی قهرمان جام جهانی خواهد شد.


نتایج انفرادی دیدار مقابل هند به شرح زیر است:

ایران ۸ - - - - - - هند صفر

در وزن ۵۷ کیلو گرم آمیت کومار مقابل حسن رحیمی حاضر نشد.

در وزن ۶۱ کیلو گرم مسعود اسماعیل پور پس از پیروزی ۳ بر صفر در تایم نخست مقابل باجرانگ در نهایت کشتی را با نتیجه ۵ بر صفر به سود خود به پایان رساند.

میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلو گرم در تایم نخست تنها به دلیل اخطاری که راجنش هندی گرفت ونتوانست در ۳۰ ثانیه امتیازی بگیرد نتیجه را یک بر صفر به سود خودش به پایان رساند اما در تایم دوم نصیری با گرفتن ۴ پوئن توانست ۵ بر صفر پیروز میدان شود.

در وزن ۷۰ کیلو گرم مصطفی حسین خانی مقابل آمیت کومار دانخار قرار گرفت و پس از پیرزوی ۳ بر صفر در سه دقیقه نخست در نهایت ۵ بر صفر به برتری رسید.


رضا افضلی نماینده وزن ۷۴ کیلو گرم کشورمان در تاین نخست با نتیجه ۲ بر صفر رانا پاروین هندی را شکست داد تا در پایان این دیدار افضلی ۶ بر صفر پیروز از تشک کشتی خارج شود.

در وزن ۸۶ کیلو گرم احسان لشگری در حالی مقابل پاوان کومار قرار گرفت که تایم نخست را با نتیجه ۶ بر صفر به سود خودش به پایان رساند، لشگری که برای جبران شکست رقابت صبح خودش مقابل کلیتون فاستر آمریکایی وارد تشک شده بود در ۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر حریف هندی را از پیش رو برداشت.

در وزن ۹۷ کیلو گرم حامد طالبی زرین کمر مقابل سایوارت کادیان قرار گرفت و در کمتر از چهار دقیقه توانست ۱۰ بر صفر پیروز میدان شود.

در وزن ۱۲۵ کیلو گرم هندی ها نماینده ای نداشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار