|
|
کدخبر: ۱۴۶۵۴۲

هفته بیست و پنجم بوندس لیگا

خبرگزاری تسنیم: شاگردان میرکو اسلومکا با غلبه بر نورنبرگ به رده چهاردهم جدول رده بندی بوندس لیگا صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری تسینم، پرونده هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های آلمان موسوم به بوندس لیگا شب گذشته(یک شنبه) با انجام ۲ دیدار بسته شد. در یکی از این بازی ها تیم فوتبال هامبورگ که با آمدن میرکو اسلومکا جانی تازه گرفته است در خانه خود پذیرای نورنبرگ بود که موفق شد با نتیجه ۲ بر یک بر میهمان خود غلبه کند.

برای هامبورگی ها در این مسابقه هاکان کالهان اوغلو(۸۰) و مایک فرانتس(۸۶) گلزنی کردند و تک گل نورنبرگ را هم جوزپ درمیک در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند. هامبورگ با این برد ۲۳ امتیازی شد و با صعود به رده چهاردهم از تیم های قعرجدولی کمی فاصله گرفت.

دیشب همچنین اینتراخت فرانکفورت در دیداری خانگی ۴ بر یک مغلوب فرایبورگ شد. فرایبورگ با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و در مکان شانزدهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت، فرانکفورتی ها هم ۲۶ امتیاز باقی ماندند و در جایگاه سیزدهم جدول جای گرفتند.

در پایان هفته بیست و پنجم بوندس لیگا تیم بایرن مونیخ با ۷۱ امتیاز و فاصله ای زیاد از رقبا همچنان در صدر جدول یکه تازی می کند. تیم های بورسیا دورتموند و شالکه هم به ترتیب با ۴۸ و ۴۷ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار