|
|
کدخبر: ۱۴۶۷۹۵

هدف استقلال فشار اولیه و گل زودهنگام است

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات گفت: اینکه استقلال بدون امتیاز است و ما ۶ امتیازی یک تله است که من در آن نمی افتم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، والتر زنگا سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: قبل از بازی فشار زیادی را متحمل شدیم و البته سه بازی مختلف انجام دادیم چون هر کدام از بازی ها در سه وررشگاه متفاوت با سه تاکتیک مختلف برگزار شد. ما به تمام تیم ها احترام می گذاریم و برای بازی خودمان به ایران آمده ایم چون ۳ روز پیش مقابل الظفره امارات در جام حذفی بازی کردیم که این مسابقه خیلی سخت بود البته صحبت های کافی را با تیمم انجام دادم و آمده ایم بازی متفاوتی در ورزشگاه آزادی انجام بدهیم.

وی افزود: ما یک قانون و فلسفه داریم که آینده برایمان مهم نیست و مهم این است که در لحظه و بازی چه اتفاقی می افتد. می دانم استقلال می خواهد در دقایق ابتدایی بازی روی دروازه فشار بیاورد و به گل زودهنگام برسد اما من تیمم را برای این اتفاقات آماده کردم.

سرمربی الجزیره امارات در پاسخ به سؤال خبرنگارخبرگزاری فارسمبنی بر اینکه با اتفاقات هفته های اخیر شانس کدام تیم ها برای صعود از این مرحله بیشتر است، گفت همانطور که گفتم ما به لحاظ فکر می کنیم نه به گذشته و آینده. کلا قرار است ۶ بازی انجام شود و اینکه بخواهم از حالا فکر کنم که آخر آوریل چه اتفاقی می افتد، درست نیست. اینکه تصور کنم استقلال بدون امتیاز است و ما ۶ امتیاز داریم یک تله است و من در این تله نمی افتم. شاید جواب های من به شما هیجان انگیز نباشد ولی فقط باید روی این مسابقه تمرکز کنیم. ما بیشتر اوقاتمان را در اتوبوس و هواپیما هستیم تا خانه ولی هر وقت تحت فشار بودم آن را دور زده ام و یک فلسفه در فوتبال وجود دارد که تا پایان مسابقات هیچ چیز مشخص نیست.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که این فشار چقدر روی تیم شما تأثیرگذار است، گفت: منظور من این نبود که فشار بدی را تحمل می کنم بلکه این فشار برای فوتبالیست ها طبیعی است و خوشحال هستم که بازی ها پشت سر هم برگزار می شود. مقابل یک تیم خوب مثل استقلال بازی می کنیم که این موضوع در پیشرفت ما تأثیر دارد اما نیامده ایم که اسممان را در تاریخ ثبت کنیم و بگویم استقلال را برده ایم بلکه هدف ما درازمدت است و من هم اهل گله و شکایت نیستم و به دنبال راه حل برای مشکلات می گردم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار