|
|
کدخبر: ۱۴۶۸

برنامه بازی‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس نشان می‌دهد، ۱۴ بازیکن تیم ملی انگلیس پیش از گردهم آمدن در اردوی تیم برای بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی، ماموریت‌های سختی در لیگ دارند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، روزنامه سان چاپ انگلیس اظهار کرد: کابوس روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس برای آماده کردن شاگردانش به منظور شرکت در دوبازی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ روز گذشته با اعلام برنامه بازی‌های لیگ برتر انگلیس در فصل آینده به حقیقت پیوست.

۱۴ بازیکن تیم ملی انگلیس ۶ سپتامبر(۱۵ شهریور) در حالی به مصاف تیم ملی مولداوی می‌رود که ۵ روز قبل در لیگ برتر بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند. انگلیسی‌ها ۹ روز بعد از این بازی هم باید به مصاف اوکراین بروند. گفته می‌شود روی هاجسون از برنامه اعلام شده به شدت عصبانی و ناراضی است چرا که او پیش از این از اتحادیه فوتبال انگلیس خواسته بود بازی تیم‌های مهم را صرفا جهت پخش تلویزیونی به روزهای یکشنبه و دوشنبه موکول نکند.

با این حال اتحادیه فوتبال انگلیس اعتنایی به خواسته سرمربی خود نکرده و دو بازی از بزرگ‌ترین و مهمترین بازی‌های فصل را در یک روز(یکشنبه) قرار داده است. در بازی اول لیورپول درساعت ۱:۳۰ دقیقه به وقت محلی میزبان منچستریونایتد است و در بازی دوم در ساعت ۴ به وقت محلی آرسنال از تاتنهام پذیرایی می‌کند.

تیم ملی انگلیس در حال حاضر در جدول رده بندی گروه H اروپا با یک بازی کمتر نسبت به مونته‌نگرو و کسب ۱۲ امتیاز(۲ امتیاز کمتر از مونته‌نگرو) در رده دوم قرار دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار