|
|
کدخبر: ۱۴۷۲۵۷

سرمربی تیم هندبال هپکوی اراک:

ایرج رضایی گفت: در رقابت های این فصل همه اش در استراحت هستیم و این کار تیم را سخت می کند.

ایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکوی اراک در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: تا می خواهی راه بیفتی به استراحت می خوری یعنی همه اش در استراحت بسر می بریم و این کار باعثمی شود آمادگی نگه داشتن تیم سخت شود.

وی تصریح کرد: با ۱۴ امتیاز و ایستادن در مکان پنجم مسابقات لیگ برتر در حال استراحت هستیم تا ۱۰ فروردین که دوباره تمرینات را آغاز کنیم. ۲۲ فروردین بازی نداریم و ۳۰ فروردین به مصاف نیک اندیش خواهیم رفت.

رضایی در ادامه گفت: حریف تیم خوبی است و از بازیکنان اسبق سپاهان بهره می برد، بهرحال ما برای گرفتن امتیاز به میران می رویم.

وی اشاره کرد: داوری های فصل افت و خیز زیادی داشته است، یک بازی را خوب سوت می زدند، دیگر مسابقه را ضعیف. بهرحال داوری کار سختی است و اشتباهات نیز اجتناب ناپذیر است.

رضایی تاکید کرد: هفته شانزدهم لیگ برتر روز جمعه ۲۳ اسفند به دیدار ثامن الحجج مشهد رفتیم و با اختلاف نزدیک ۲۰ به ۱۹ این مسابقه را واگذار کردیم.

رضایی با اشاره به نحوه داوری ها تصریح کرد: داوری این دیدار برعهده معتضدی و کلاهدوزان بود که انصافا خوب سوت زدند.

سرمربی تیم هندبال هپکوی اراک در پایان خاطرنشان کرد: ما نیز مانند سایر تیم های بالای جدول برای تائب قهرمانی مبارزه می کنیم، می خواهیم این مقام را بدست آوریم و برای کسب آن انگیزه زیادی داریم و امیدواریم بتوانیم برای نخستین بار به مسابقات جام باشگاه های آسیا برویم و این رقابت ها را هم تجربه کنیم.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار