|
|
کدخبر: ۱۴۷۶۶۱

لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال استقلال در دیدار با الجزیره امارات اولین امتیاز آسیایی خود را گرفت تا امیدهایش برای صعود زنده بماند.

به گزارشخبرگزاری فارس، استقلال در سومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم الجزیره امارات رفت که بازی با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.

استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد و تا دقیقه ۴ دو ضربه کرنر به روی دروازه الجزیره زد و یکبار ضربه سر هاشم بیک زاده با برخورد به تیرک دروازه الجزیره به بیرون رفت.

در دقیقه ۶ مسابقه بازیکن تیم الجزیره از امیرحسین صادقی عبور کرد و توپ را به عبدالعزیز بارادا رساند که او هم از داخل محوطه جریمه با یک شوت فنی گل اول الجزیره را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۸ سانتر خسرو حیدری روی سر محمد قاضی فرود آمد تا او با یک ضربه دقیق گل اول استقلال را در این بازی و در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند.

در دقیقه ۲۵ مسابقه سایسیدو بازیکن الجزیره با حنیف عمران زاده درگیری فیزیکی پیدا کرد که داور به هر دو بازیکن فقط تذکر داد.

در دقیقه ۳۷ شوت ساموئل با اختلاف کمی از کنار دروازه الجزیره به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ یکبار دیگر استقلال فرصت گلزنی داشت که توپ در محوطه جریمه بین عمران زاده و قاضی ماند و در نهایت شوت قاضی به کرنر رفت.

نیمه دوم استقلال با یک تغییر به میدان آمد و ایمان مبعلی جانشین پژمان نوری شد.

با این حال این تیم الجزیره بود که به گل رسید و بازهم عبدالعزیر بارادا بازیکن شماره ۱۰ بود که به راحتی مقابل چشمان مدافعان استقلال با یک شوت مهدی رحمتی را تسلیم کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۵ بازهم استقلال با یک ضربه سر به گل رسید و کرنر ارسالی ایمان مبعلی را حنیف عمران زاده تبدیل به گل دوم و مساوی استقلال کرد.

بعد از گل هم استقلال تلاش زیادی کرد تا به گل برتری برسد اما الجزیره در ضد حملات خطرناک ظاهر می شد.

در دقیقه ۸۵ هاشم بیک زاده توپی را سانتر کرد که ضربه سر حنیف عمران زاده با اختلاف کمی از بالای دروازه الجزیره بیرون رفت.

در دقیقه ۹۲ سانتر خسرو حیدری در موقعیت تک به تک به کبه رسید ولی این مهاجم نتوانست بهترین فرصت گلزنی را تبدیل به گل کند.

در دقیقه ۹۴ بارادا توپ را به تیرک دروازه استقلال کوبید تا این مرتبه آبی پوشان خوش شانس باشند که گل نخوردند.

پریرا داور سریلانکایی مسابقه به عبدالله موسی، صالح علی و خمیس اسماعیل از الجزیره و احمد جمشیدیان و حنیف عمران زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

با این نتیجه الجزیره ۷ امتیازی شد و در صدر باقی ماند و استقلال هم اولین امتیازش را در آسیا گرفت و همچنان در رده آخر(چهارم) جدول باقی ماند. این آخرین بازی استقلال در سال ۹۲ بود.

دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۱ بین دو تیم الشباب عربستان و الریان قطر برگزار شده که بازی دو تیم تا دقیقه ۲۵ با نتیجه دو بر دو مساوی در جریان است.

*ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، مجید غلام نژاد، هاشم بیک زاده، خسرو حیدری، احمد جمشیدیان، پژمان نوری(از دقیقه ۴۶ ایمان مبعلی)، جی لوید ساموئل، محمد مهدی نظری(از دقیقه ۶۲ کبه) و محمد قاضی.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار