|
|
کدخبر: ۱۴۸۳۸۱

اگر بگذارند قهرمان هم می شویم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرتغالی چلسی در واکنش به پیروزی پرگل تیمش در دربی لندن مدعی شد تیمش در همان ۷ دقیقه اول بازی، پیروزی اش را قطعی کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو به دنبال پیروزی ۶ بر صفر مردانش برابر آرسنال در ورزشگاه استمفوردبریج، اظهار داشت: فکر می کنم چلسی بازی را فوق العاده شروع کرد و در عرض ۷ دقیقه ۲ گل جلو افتاد و بازی را همان موقع تمام کرد.

وی افزود: به نظرم استارت چلسی باورنکردنی بود. ما می خواستیم کاری کنیم تا آرسنال به هیچ عنوان در این بازی احساس راحتی نکند. به محض اینکه آرسنالی ها صاحب توپ می شدند آنها را تحت فشار قرار می دادیم و خیلی سریع توپ را پس می گرفتیم. چلسی برای آرسنال بیش از اندازه قوی بود. بعد از ۲ گل اول هم یک پنالتی به ما تعلق گرفت و آرسنال ۱۰ نفره شد اما با این حال فکر می کنم تکلیف بازی در همان ۷ دقیقه اول مشخص شده بود.

مورینیو در خصوص اشتباه بزرگ آندره مارینر داور بازی برای تشخیص بازیکنی که روی خط دروازه آرسنال ضربه ادن آزار را با دست دفع کرد و در نتیجه اخراج اشتباه کایران گیبس مدافع آرسنال به جای مهاجم این تیم الکس چمبرلین، گفت: بازیکنان زیادی در محوطه جریمه آرسنال بودند و فکر می کنم که ادن شوت را زد.

او ادامه داد: ما از نیمکت دیدیم که یکی از بازیکنان آرسنال مانند دروازه بان ها شیرجه زد و با دستش توپ را دور کرد اما نتوانستیم تشخیص دهیم که کدام بازیکن آن حرکت را انجام داد. دستیارم گفت میکل آرتتا(هافبک آرسنال) بود اما بقیه گفتند که چمبرلین خطا کرده است. در این بین کمک داور هم گفت که گیبس خطا کرده است. در کل تصمیم سختی بود و اگر داور چهارم می گوید گیبس بوده، پس بوده است. به هر حال پنالتی که پنالتی بود و کارت قرمز هم درست اما متاسفانه بازیکنی به اشتباه اخراج شد.

آقای خاص با ابراز امیدواری نسبت به این موضوع که پیروزی قاطعانه چلسی برابر آرسنال تیمش را دوباره به قهرمانی لیگ نزدیک کند، تصریح کرد: تیم ما پارسال هم چنین شرایطی را تجربه کرد اما آن وضعیت تداوم نداشت. این بار اما با پیروزی برابر گالاتاسرای در لیگ قهرمانان و حالا آرسنال روحیه گرفته ایم. آرسن ونگر(سرمربی آرسنال) گفت این بازی مهم ترین بازی فصل بوده است. من چنین عقیده ندارم اما می گویم بازی بسیار مهمی برای ما بود چون آرسنال همیشه یک حریف مهم است، ضمن اینکه این تیم یکی از ۴ تیمی است که برای صدرنشینی می جنگد.

مورینیو در پایان به پاسخ به سوالی درباره شانس قهرمانی تیمش به تبعیضی که اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد برخی تیم ها(از جمله تغییر زمان بازی های منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس) قائل می شود، کنایه زد. او در جواب این سوال که آیا چلسی می تواند قهرمان لیگ برتر شود گفت: اگر بگذارند، قهرمان هم می شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار