|
|
کدخبر: ۱۴۸۶۴۲

برخی افراد زحمات من و بازیکنانم را زیر سؤال می برند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که تیمش در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا از نظر فنی بد بازی نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، امیر قلعه نویی که میهمان تلفنی برنامه هر روز ورزش شبکه خبر بود در ابتدای این گفت وگو اظهار داشت: معتقدم انتقاد باعثپیشرفت می شود اما نه انتقادی که در آن حب و بغض وجود دارد. به نظر من برنامه هر روز ورزش باید از کارشناسی استفاده کند که خاک این کار را خورده و فشار نیمکت را تحمل کرده باشند نه اینکه کارشناسانی به تلویزیون بیایند که از ارتباط های شان برای این کار استفاده کرده اند.

وی ادامه داد: تا به امروز شخصی مانند امیر حاج رضایی بارها از من انتقاد کرده اما من هیچ وقت ناراحت نشدم، چون حاج رضایی فوتبالیست بوده، مربی بوده و در این فوتبال حضور داشته است. به نظرمن برای حضور کارشناس در تلویزیون باید یکسری معیار خاص تعریف شود. متاسفانه شاهد این هستیم که افرادی به عنوان کارشناس به تلویزیون می آیند که نه عقبه ای دارند و نه تجربه ای. می خواستم از این فرصت استفاده کرده و از تلویزیون انتقاد کنم. به نظر من باید برای کارشناسان مانند مربیان کلاس بگذارند تا با مطالعه وارد این کار شوند نه اینکه چون یک نفر چند سال پیش با بنده مشکل داشته، زحمات من و بازیکنانم را زیر سؤال ببرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم در فصل جاری اظهار داشت: در اواسط فصل چند بازیکن از ما جدا شدند که من روی آنها بحثی ندارم اما در این فصل ۴ بازیکن در تیم ما حضور دارند که فقط در لیست هستند و در زمین نیستند! شما نگاه کنید ما در یک بازی مقابل الجزیره حیدری، بیک زاده و جمشیدیان را همزمان در زمین داشتیم و دیدید که چقدر تیم ما فرق کرد.

قلعه نویی تصریح کرد: طبق قانون قرار بوده که ۵۰ درصد از بودجه باشگاه استقلال توسط دولت تامین شود اما امسال به انتقال دولت برخوردیم و از نبودن وزیر و… ضرر کردیم. آقای گودرزی هم از زمانی که به وزارت ورزش آمده فقط ۵۰۰ میلیون تومان به باشگاه استقلال کمک کرده است، این در شرایطی است که باید ۸ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش در اختیار این باشگاه قرار می گرفت.

وی ضمن تاکید دوباره بر اینکه غیبت همزمان ۴ بازیکن(حیدری، بیک زاده، تیموریان و جمشیدیان) باعثاُفت استقلال شده است، عنوان کرد: ما ۶ بازی مهم در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم که باید بتوانیم از این بازی ها سربلند خارج شویم.

سرمربی استقلال که تازه متوجه حضور منصور ابراهیم زاده در استودیوی برنامه شده بود، گفت: ماشاءالله آقای ابراهیم زاده از زمانی که به تهران آمده خوش تیپ شده است! من یک سال با آقای ابراهیم زاده همکار بودم و می دانم که او یکی از مربیان خوب کشورمان است که در ذوب آهن و نفت تهران نتایج خوبی گرفته است. او با ذوب آهن نایب قهرمان آسیا شده و به عقیده من می توانسته در دیدار فینال آن دوره از مسابقات برنده شده و قهرمان شود. این مربی خوب اما امسال نتایجی در راه آهن گرفته که دور از شان او بوده است ولی آیا می توانیم بگوییم که قابلیت های ابراهیم زاده بالا نیست؟!

قلعه نویی ادامه داد: من صحبت های ابراهیم زاده را نشنیدم اما همین جا می گویم هر چیزی که گفته باشد مورد قبول من است، چون او از جنس فوتبال است و خاک این ورزش را خورده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد از گل های فوتبال در دنیا روی ضربات شروع مجدد به ثمر می رسد ولی حالا که این مسئله نقطه قوت ما شده خیلی ها انتقاد می کنند هر چند که در همین بازی های لیگ قهرمانان آسیا ما از ۶ قدم به مانند فرصت کبه نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن بیان این مسئله که سال ۹۳ سال زیبایی هاست، عنوان کرد: به قول آقای هاشمی امسال باید سال اعتدال و عقلانیت باشد، چون این مسائل باعثپیشرفت می شود اما متاسفانه شاهد این هستیم که حب و بغض وجود دارد.

قلعه نویی با تکرار چندباره این جمله که «در تمام دنیا مردم از فوتبال لذت می برند به غیر از ایران»، تصریح کرد: با تمام مشکلاتی که عرض کردم اما ما در لیگ یک امتیاز از صدرنشین عقب هستیم. در لیگ قهرمانان آسیا هم درست است که نتایج بدی گرفتیم اما بد بازی نکرده ایم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار