|
|
کدخبر: ۱۴۸۷۵۴

برنامه دیدارهای تیم ملی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ مشخص شد

برنامه دیدارهای تیم ملی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ مشخص شد و تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف بحرین می رود.

به گزارشخبرگزاری فارس، رقابت ها جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ ظهر امروز به وقت تهران برگزار شد و ۱۶ تیم حاضر در این رقابت ها در ۴ گروه حریفان خود را شناختند.

تیم ملی کشورمان در این رقابت ها که از ۱۹ دی ماه امسال آغاز خواهد شد در گروهی تقریبا راحت در گروه C با تیم های امارات، قطر و بحرین همگروه شد.

تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت ها در تاریخ ۲۱ دی ماه امسال به مصاف بحرین خواهد رفت تا پرونده حضور تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا رسماً با این دیدار باز شود.

این بازی در ورزشگاه ملبورن، ورزشگاهی که تیم ملی ایران توانست جواز حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ را به دست بیاورد، برگزار می شود تا خاطرات دیدار حماسی ایران - استرالیا دوباره در اذهان فوتبالدوستان ایرانی زنده شود.

برنامه کامل دیدارهای تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ به شرح زیر است:

۲۱ دی:

ایران - بحرین(ورزشگاه ملبورن)

۲۵ دی:

ایران - قطر(ورزشگاه استرالیا)

۲۹ دی:

ایران - امارات(ورزشگاه بریسبان)

شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا نوزدهم دی ماه سال ۱۳۹۳ آغاز می شود و روز یازدهم بهمن با دیدار فینال به پایان خواهد رسید، ضمن اینکه قرار است بازی های این دوره جام ملت های آسیا در ۵ شهر سیدنی، ملبورن، کانبرا، نیوکسل و بریزبین برگزار شود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار