|
|
کدخبر: ۱۴۹۰۳۲

بازیکن افسانه ای لیگ بسکتبال NBA رقابت برای عنوان با ارزشترین بازیکن امسال را تمام شده می داند. کوین دورانت ستاره اوکلاهاما سیتی بازیکن منتخب جانسون است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال میامی هیت هفته های خوبی را پشت سر نمی گذارد و در مقابل اوکلاهاما سیتی با کوین دورانت می درخشد. همین شرایط کافی است تا لبرون جیمز هم شانس کمتری برای عنوان MVP امسال داشته باشد.

مجیک جانسون افسانه ای هم از طریق توییتر این موضوع را تایید کرده و اعتقاد دارد رقابت امسال تمام شده است و کوین دورانت باید عنوان با ارزشترین بازیکن این فصل را به جای لبرون جیمز کسب کند. جیمز تا به حال چهار بار این جایزه را برده است.

دورانت در دیدار این هفته مقابل تورنتو ۵۱ امتیاز با ۱۲ ریباند و ۷ پاس گل ثبت کرد و گل پیروزی بازی را در ۱/۷ ثانیه به پایان وقت اضافه دوم زد.

در این فصل رقابت برای عنوان MVP به دورانت و جیمز محدود شده بود.

جیمز همچنان در سطح بالایی بازی می کند اما تیمش ۷ بازی از ۱۱ دیدار قبلی را باخته در حالی که اوکلاهاما با دورانت ۸ بازی از ۱۱ بازی را برده است. ضمن اینکه دورانت به احتمال زیاد برای چهارمین بار در ۵ سال گذشته عنوان بهترین گلزن لیگ را می برد. دورانت با ۳۲/۲ امتیاز در هر بازی در این فصل اول است و کارملو آنتونی با ۲۸/۱ امتیاز در رده دوم بهترین امتیازآوران لیگ قرار دارد.

ستاره اوکلاهاما بالاترین درجه تاثیرگذاری لیگ را هم با ۳۰/۵۹ در هر بازی دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار