|
|
کدخبر: ۱۴۹۱۹۹

حتما بی غیرت هستیم که در چشممان نگاه می کنند و می گویند بی غیرت!

مدافع تیم فوتبال استقلال در واکنش به جریمه ۲۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی استقلال گفت: دیگر با این شرایط حداقل دلمان بابت پول نگرفتن نمی سوزد.

به گزارشخبرگزاری فارس، حنیف عمران زاده بعد از شکست یک بر صفر استقلال مقابل نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا از علی فتح الله زاده عیدی گرفته است عنوان کرد: من از پدرم ۵۰ هزار تومان عیدی گرفته ام و او به برادر کوچکم ۱۰ هزار تومان داده است. دستش درد نکند و دیگر هیچ کس به ما عیدی نداده است.

وی در مورد جریمه ۲۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی استقلال عنوان کرد: دستشان درد نکند ما پولی دریافت نکرده ایم که بخواهند کم کنند حداقل اینطور دیگر دلمان نمی سوزد. حالا که ۲۰ درصد از ما کم کردند دیگر دلمان نمی سوزد که پول نگرفتیم به هر حال باید ببینیم دلیل این اتفاق چیست.

عمران زاده در ادامه تاکید کرد: نیت امیر قلعه نویی کسب تساوی نبود اگر او این هدف را داشت دقیقه ۸۰ من را جلو نمی برد تا بازی با تساوی به پایان برسد. ما دنبال برد بودیم و از دقیقه ۸۰ به بعد برای حمله جلو رفتم که متاسفانه روی یک ضدحمله گل خوردیم.

مدافع استقلال در مورد وضعیت قهرمانی عنوان کرد: شرایط خیلی سخت شده است.

عمران زاده در مورد اینکه بازیکنان با شعار بی غیرت مورد خطاب قرار گرفتند عنوان کرد: حتما بی غیرت هستیم که این حرف را به ما می زنند. چه چیزی می توانم بگویم وقتی در چشممان نگاه می کنند می گویند بی غیرت، حتما بی غیرت هستیم.

وی در مورد اینکه چرا سرش شکست عنوان کرد: در صحنه ای با کمال کامیابی نیا سر به سر شدم که سر و ابرویم شکست. وضعیت سر کامیابی نیا چطور است؟!

بعد از اینکه خبرنگاران اعلام کردند تنها بالای چشم کامیابی نیا ضرب خورده است عنوان کرد: خداراشکر که مشکلی برای او به وجود نیامده است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار