|
|
کدخبر: ۱۴۹۲۳۴

بیک زاده:

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: به هواداران پیشنهاد دادم که برای فصل آینده خودشان تیم را ببندند و بازی کنند که اگر باختند فحاشی نکنند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، هاشم بیک زاده در واکنش به شعارهایی که در پایان دیدار استقلال و داماش به وی شد، عنوان کرد: مگر ما بد بودیم که علیه ما شعار می دهند؟ این همه موقعیت داشتیم که از بدشانسی گل نشد و نبردیم. حتماً نباید هر سال قهرمان شویم!

وی افزود: آنهایی که امروز به ما بی غیرت گفتند همان هایی هستند که سال گذشته ما را بیچاره کردند. آخر بازی هم پیراهنم را به آنها دادم و گفتم که بهتر است خودشان بیایند جای من بازی کنند. حتی به آنها پیشنهاد دادم که برای فصل آینده خودشان تیم را ببندند و بازی کنند که اگر باختند فحاشی نکنند.

بیک زاده در خصوص اینکه حرف های بوی رفتن می دهد، گفت: بحثماندن یا رفتن نیست. خیلی بازیکنان به استقلال آمدند و رفتند اما فقط هواداران هستند که می مانند. خودمان هم از باخت جلوی نفت و گل خوردن در دقیقه ۹۴ ناراحت هستیم.

وی در واکنش به اینکه گفته شده قرار است از مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال درصدی کسر شود، اظهار داشت: هر چقدر می خواهند کم کنند. خود من تا به حال ۳۵ درصد از قراداد این فصلم را دریافت کردم. کسی پولی نگرفته که می خواهند از قراردادش هم کسر کنند. از پولی که ندادند هرچقدر دوست دارند کسر کنند.

بیک زاده با بیان اینکه حسن زمانی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه ای اعلام کرده بود پول بازیکنان این تیم پیش از سال جدید پرداخت می شود، گفت: گفته بودند تا پیش از سال ۹۳ بخشی از پول ما را می دهند اما هنوز اتفاقی رخ نداده است. سال گذشته قهرمان شدیم و بین ۴ تیم برتر آسیا قرار گرفتیم که حتی سال گذشته هم مشکلات مالی داشتیم اما به این شکل نبود. میزان قرارداد سال گذشته من زیاد هم نبود اما در پایان فصل فقط ۵۰ درصد دریافت کرده بودم.

مدافع - هافبک استقلال تاکید کرد: ما هم دوست نداریم که اینگونه بازی کنیم و شکست بخوریم و مقابل نفت هم تمام تلاش مان را کردیم اما شکست خوردیم و این خاصیت فوتبال است. در نیم فصل اول رسانه ها می گفتند استقلال خوب بازی نمی کند و نتیجه می گیرد اما اکنون عکس این قضیه اتفاق افتاده است.

بیک زاده در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه استقلال نیم فصل دوم هم زیبا بازی نمی کند گفت: ما در نیم فصل دوم بهتر بازی می کنیم و مقابل نفت هم بازی خوبی انجام دادیم اما پیروز نشدیم. در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد.

وی تصریح کرد: سال گذشته بازی های بدتری انجام دادیم اما با این حال به پیروزی می رسیدیم. قرار نیست که هر سال ما قهرمان شویم و هواداران نباید همیشه دنبال قهرمانی باشند. اکنون منچستر یونایتد با آن همه قهرمانی و بزرگی که دارد، این فصل نتوانسته کاری از پیش ببرد و وضعیت شان خوب نست اما هواداران آنها باز هم از تیم شان حمایت می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار