|
|
کدخبر: ۱۴۹۵۳۹

هفته سی و یکم لوشامپیونه

خبرگزاری تسنیم: پاری سن ژرمن به لطف اشتباه مدافع نیس به پیروزی رسید و یک گام دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی اش در رقابت های لوشامپیونه نزدیک تر شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های فرانسه موسوم به لوشامپیونه شب گذشته(جمعه) با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در نخستین بازی هفته تیم فوتبال نیس در خانه خود پذیرای پاری سن ژرمن بود. میلیونرهای پاریس که در آستانه دفاع از عنوان قهرمانی خود هستند موفق شدند این بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان ببرند تا همچنان صدرنشین بلامنازع لوشامپیونه باشند.

PSG در حالی ۳ امتیاز این بازی را به دست آورد که تیموتی کولودزژاگ، مدافع ۲۲ ساله نیس در دقیقه ۵۲ روی فشار مهاجمان پاری سن ژرمن به اشتباه دروازه خودی را گشود. شاگردان لوران بلان با کسب ۳ امتیاز این بازی ۷۶ امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر جدول لوشامپیونه استحکام بخشیدند. نیس هم با قبول این شکست ۳۸ امتیازی باقی ماند و در مکان یازدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های فرانسه ایستاد.

هفته سی ویکم لوشامپیونه امشب با انجام دیدارهایی به شرح زیر پیگیری می شود:

سوشو - المپیک مارسی
آژاکسیو - تولوز
اویان - موناکو
مون پولیه - والنسین
نانت - بوردو
رمس - لوریان

پرونده هفته سی و یکم لوشامپیونه فردا(یک شنبه) با انجام ۳ دیدار به شرح زیر بسته می شود:

رن - باستیا
لیل - گنکان
لیون - سن اتین

در حال حاضر تیم های پاری سن ژرمن، موناکو و لیل به ترتیب با ۷۶،۶۳ و ۵۴ امتیاز در مکان های اول تا سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال فرانسه جای دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار